کد خبر: ۵۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
زنجان-مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان، از وجود ۱۲۷ محل اسکان اضطراری در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۵ محل اسکان در شهرستان زنجان است.

به گزارش آرانیوز:صفی الله کرامتی  از وجود ۱۲۷ اسکان و محل اضطراری در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۵ محل اسکان در شهرستان زنجان، ۳۱ مورد خدابنده، ۱۱ مورد خرمدره، هفت مورد ا یجرود ،۱۳ مورد طارم، ۱۴ مورد ماهنشان، ۱۹ مورد خدابنده و هشت مورد خرمدره و شهرستان ابهر هم ۱۹ مورد و سلطانیه هم پنج مورد شناسایی شده است.

وی اظهار کرد: برای مواقع بحرانی در خصوص اسکان اضطراری در استان زنجان مشکلی وجود ندارد و تمام تمهیدات لازم برای فصل سرما پیش بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان، با بیان اینکه محل‌های اسکان اضطراری در مواقع بحران در استان زنجان پیش بینی شده و همه دستگاه‌های عضو مدیریت بحران آماده خدمات‌رسانی هستند، گفت: تعداد محل‌های اضطراری درسال گذشته ۱۲۴ مورد بود که امسال افزایش یافته است.

کرامتی تاکید کرد: برای فضل سرما هم راهداری استان با ۵۰ اکیپ آماده خدمات رسانی به مردم است.

وی افزود: باید تمام تجهیزات و ماشین آلات راهداری استان برای طرح زمستانی امسال آماده شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان، تصریح کرد: باید شن و ماسه و نمک به مقدار کافی برای طرح زمستانی هم در استان توسط راهداری تهیه شود تا مشکلی دراین زمینه نداشته باشیم.

کرامتی برلزوم آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات رسان در مواقع بحرانی دراستان تاکید کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار