کد خبر: ۵۷۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
بیرجند- مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از افتتاح ۳۷۰ پروژه عمرانی محرومیت زدایی در استان با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:مهدی هنری ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح قنات و خانه محروم روستای نارگندل شهرستان قاین در جمع خبرنگاران بیان کرد: طرح ۴۰ هزار پروژه عمرانی محرومیت زدایی بسیج از سال گذشته در استان آغاز شده است که تا کنون ۹۲۰ پروژه به اتمام رسیده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش از ۴۲ میلیارد تومان در راستای اجرا این پروژه‌ها هزینه شده است، افزود: این پروژه‌ها تا پایان سال در مناسبت‌های مختلف مانند دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: از آغاز هفته بسیج تا پایان هفته دفاع، ۳۷۰ پروژه عمرانی محرومیت زدایی در قالب این طرح در استان به بهره برداری می‌رسد.

وی اعتبار این پروژه‌ها را ۱۷ میلیارد تومان دانست و افزود: بخش زیادی از اعتبارات مورد نیاز از طریق خیران و بخشی هم با کمک قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، بسیج سازندگی و دستگاه‌های اجرایی تامین شده است.

هنری بیان کرد: مراسم محوری افتتاحیه برنامه‌های بسیج سازندگی، ۱۷ آذر ماه، در قالب بهره برداری از سالن ورزشی روستای افین به نمایندگی از همه پروژه‌ها است.

گفتنی است؛ در این مراسم، قنات و یک باب منزل روستایی در روستای نار گندل قاینات با مشارکت جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار