کد خبر: ۵۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱
بوشهر - در آئینی با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه، استاندار بوشهر و دیگر مسئولان استان، از ۴ دهه خدمات فرمانده سپاه استان بوشهر تجلیل شد.

به گزارش آرانیوز:فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشنبه‌شب در این مراسم با تجلیل از خدمات سردار رزمجو یادآور شد: بیش از ۳۹ سال است که با این برادر عزیز آشنایی دارم و در هر مسند و مسئولیتی قرار داشته، مردم‌داری و اخلاص و شجاعت و برخورد مناسب با مردم را به بهترین شکل داشته و اگر ما خاضعانه با مردم برخورد کردیم خداوند نیز به ما عزت می‌دهد.

سردار علیرضا تنگسیری با تجلیل از بسیجیان اظهار داشت: بسیجیان، دلاورمردانی هستند که از هستی خود گذشتند و ایران و ایرانی را سرافراز کردند و تجلیل از این عزیزان لازم است.

وی به اهمیت جزایر و مرزها اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب فرمانده کل قوا همواره در جلسات فرماندهان سپاه در مورد امنیت جزایر و مرزها تاکید خاصی دارند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه باید از فرصت‌ها برای خدمت به مردم استفاده کنیم یادآور شد: تا زمانی که در مسند مسئولیت هستیم هیچ فرصتی را نباید برای خدمت به مردم از دست بدهیم و در راستای رضایت‌مندی مردم باید کار کنیم.

سردار تنگسیری با تجلیل از همدلی و همراهی شورای تأمین استان بوشهر بیان داشت: شورای تأمین استان بوشهر با همدلی و اخلاص در راستای تأمین امنیت فعالیت می‌کند و این همدلی قابل تقدیر است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان خاطراتی از سردار حاج قاسم سلیمانی و مردم‌داری ایشان یادآور شد: سردار سلیمانی همواره در راستای خدمت به مردم تلاش می‌کرد و کار ایشان برای رضای خدا بود و سردار دل‌ها شد.

سردار تنگسیری با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی مستمر به مردم گفت: همانگونه که معاون سیاسی استاندار بوشهر اشاره کرد، باید همواره فراجناحی عمل کنیم و مهم این است که برای رضای خدا و برای رضایت‌مندی مردم فعالیت کنیم.

وی با بیان اینکه رفع معیشت مردم امری مهم است گفت: همه مسئولان باید در حد توان و ظرفیت خود در راستای رفع معیشت مردم گام بردارند و هیج فرصتی را در این راستا نباید هدر دهیم.

در پایان این نشست، با حضور استاندار بوشهر و فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ۴ دهه فعالیت خالصانه سردار رزمجو تجلیل شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار