کد خبر: ۵۷۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳
کرج - رئیس بسیج اصناف استان البرز گفت: روند آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد تا پایان سال و بعد عید نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش آرانیوز:علی ترکاشوند اظهار کرد: امروز که به نام میلاد امام حسن عسکری (ع) مزین شده است، زندانیان جرایم غیرعمد و مالی که عمدتاً به دلیل بدهکاری که داشتند در زندان به سر می‌بردند آزاد شدند.

وی افزود: آزادسازی زندانیان با مشارکت مرکز نیکوکاری اصناف سپاه امام حسن مجتبی (ع)، ستاد آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در این مجموعه مشارکت و به یاری خدا تعداد ۹۵ تا ۱۰۰ نفر آزاد کنیم.

رئیس بسیج اصناف استان البرز تصریح کرد: این روز به این جهت اهمیت ویژه‌ای دارد که آزادسازی زندانیان در روزی صورت گرفت که تمام صنوف و اتحادیه‌ها تعطیل هستند و همان‌طور که می‌دانیم، بیشترین آسیب از تهدید، تحریم و بیشترین آسیب را از بیماری منحوس کرونا اصناف دیدند و امروز بیشترین حمایت، هدایت، کنترل و پشتیبانی‌کننده مردم اصناف و بازاریان بودند.

بسیج اصناف فرهنگ حسنه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را ترویج می‌کنید

وی با اشاره به اینکه بسیج اصناف در سازمان‌دهی خادم این عزیزان هستند و این فرهنگ حسنه را ترویج می‌دهند، گفت: اصنافیان، بازاریان، تجار و بازرگانان همواره صف‌شکن کمک به نیازمندان و کمک به انقلاب بودند و امروز نیز خوش درخشیدند.

ترکاشوند تأکید کرد: اصناف به فرمایش ائمه ما یک سنت حسنه است، لبیک گفتند و موفق شدیم جمع بسیاری از خیرین در آزادسازی مشارکت داشتند و ثمره این کار نقطه آزاد و شروع آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در استان است و این روند تا پایان سال و بعد عید نیز ادامه خواهد داشت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار