کد خبر: ۵۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴
کرج - فرمانده سپاه استان البرز گفت: آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان طی سه مرحله با کمک بسیج اصناف، خیرین، نهادهای حمایتی و مردم انجام می‌شود.

به گزارش آرانیوز:سردار سید یوسف مولایی در حاشیه در آئین آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد استان البرز  با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: نگاه ما فقط این نیست که زندانی از زندان آزاد می‌شود، البته این اقدام در زنجیره خود اقدامات مبارکی است که خیرین در آن شریک هستند.

وی با بیان اینکه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و نیازمند در اجتماع از بزهکاری جلوگیری می‌کند، افزود: این امر برای ما کفایت می‌کند، چراکه یک خانواده سرپا می‌شود و موضوع کار بزرگ و ارزشمندی است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در استان البرز مانند سایر استان‌های دیگر صورت گرفت، عنوان کرد: با دشمنی که از طرف استکبار جهانی وجود دارد، اگر این اقدامات که ریشه در مسائل معنوی دارد، انجام نمی‌شد، قطعاً مسائل و مشکلات عدیده‌ای داشتیم.

وی تأکید کرد: حفظ کرامت انسانی، احسان، نیکوکاری، گذشت و ایثار مؤلفه‌هایی هستند که در دین ما وجود دارند و این موارد مهم نمونه بارزی از احسان و نیکوکاری به همنوعان است.

کمک‌رسانی خیرین با وجود مشکلات مالی

سردار مولایی تصریح کرد: جایی که مردم به هم رحم کنند، قطعاً خداوند نیز به آنها رحم می‌کند، ملت ایران هر اتفاقی افتاده کنار هم ایستادند و این کار بزرگ به یاری خدا توسعه داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اصناف، خیرین و مردم البرز همواره در صحنه‌های مختلف همانند سیل و زلزله نقش مؤثری داشتند، گفت: آنان با وجود مشکلات و مسائلی که دارند، همواره یاری‌رسان مردم و هم نوعان خود هستند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پایان متذکر شد: آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در این استان طی سه مرحله با کمک بسیج اصناف، خیرین، نهادهای حمایتی و مردم انجام می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار