کد خبر: ۵۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱
کرج - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: بازرسی و نظارت بر اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در استان تداوم دارد.

به گزارش آرانیوز:نورمحمد فردی صبح سه‌شنبه به همراه سرپرست اداره‌کل سیاسی و انتخابات، معاون سیاسی فرماندار شهرستان کرج و اکیپ مشترک نظارت و بازرسی از سطح شهر و صنوف شهرستان بازدید و نحوه اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در منطقه را بررسی کرد.

وی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در سومین روز از اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، شاهد همکاری و احساس مسئولیت اصناف البرز بودیم که با تعطیلی واحدهای تجاری خود در قطع زنجیره انتقال کرونا و اجرای صحیح محدودیت‌های هوشمند، همکاری خود را نشان دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.

بازرسی‌ها تا روز آخر محدودیت‌ها با قدرت ادامه دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز بیان کرد: بازرسی‌ها تا مدت زمان اجرای طرح که دو هفته پیش‌بینی شده است با قدرت ادامه دارد، امیدوار هستیم با همکاری اصناف و همراهی مردم البرز در اجرای این طرح شاهد کاهش میزان سرایت بیماری و نیز آمار مرگ و میر همشهریان، خانواده و عزیزان خود باشیم.

وی با اشاره به تشکیل تیم‌های گشت مشترک بازرسی با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی در شهرستان‌ها در راستای نظارت بر روند اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها گفت: پیرو دستور نماینده عالی دولت در استان مبنی بر نظارت بر اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا و شروع طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، تیم‌های بازرسی به‌صورت مداوم در سطح شهر عملکرد صنوف را رصد می‌کنند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار