کد خبر: ۵۷۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۹
ارومیه - استاندار آذربایجان غربی گفت: بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی نقده در صورت تأمین اعتبار لازم سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش آرانیوز:محمدمهدی شهریاری عصر دوشنبه در جریان بازدید از طرح‌های بیمارستانی و عمرانی نقده اظهار کرد: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی روند خوبی طی می‌کند و در صورت تأمین اعتبار پیش از پایان کار دولت به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه زیر ساخت‌های بیمارستانی در استان بهبود یافته است گفت: تأمین اعتبار چند پروژه مهم بیمارستانی در نقاط مختلف استان در دستور کار دولت قرار دارد که برخی تا پایان امسال و تعدادی نیز پیش از پایان کار دولت به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: با افتتاح این بیمارستان شهرستان نقده از بهره مندی از سرانه تخت از میانگین استانی فراتر خواهد رفت.

شهریاری با بیان اینکه در شهرهای مختلف استان پروژه‌های مختلف بهداشتی درمانی با پیشرفت فیزیکی بالا مراحل نهایی بهره برداری را طی می‌کند افزود: با تکمیل پروژه‌های در دست احداث یکی از شاخص‌های عقب ماندگی استان برطرف شده و از میانگین کشوری نیز فراتر می‌رود.

استاندار آذربایجان غربی گفت: زیرساخت‌های بهداشتی درمانی در تکمیل چرخه درمان و پیشگیری از کرونا نقش بسزایی دارد.

آغاز عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور حیدرآباد به نقده

همچنین در به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج، عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور حیدرآباد - نقده با حضور استاندار آذربایجان غربی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و مدیرکل راه‌وشهرسازی استان آغاز شد.

با توجه به این‌که ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌های دسترسی به پایانه‌های مرزی در کنار تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور در رأس برنامه‌های استان قرار دارد، پروژه تعریض و بهسازی محور حیدرآباد - نقده آغاز شد که نقش برجسته‌ای در تسهیل و ایمن‌سازی مسیر دسترسی به پایانه مرزی تمرچین ایفا می‌کند.

پروژه تعریض و بهسازی محور حیدرآباد - نقده به طول ١٨ کیلومتر است که ۴ کیلومتر از این محور از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و مابقی با ٩٠ میلیارد ریال با نظارت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار