کد خبر: ۵۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
یزدـ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد از برخورد جدی این دانشگاه با تخلفات پزشکی خبر داد و گفت: نظارت‌ها در ایام شیوع کرونا متوقف نخواهد شد.

به گزارش آرانیوز:محمدرضا میرجلیلی با اشاره به اینکه فعالیت بدون مجوز، دریافت هزینه خارج از تعرفه، عدم رعایت نکات بهداشتی و ... همه از مواردی است که با جدیت تحت نظارت است، اظهار داشت: با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

وی عنوان کرد: در همین راستا یک آزمایشگاه در شهرستان میبد و یک آزمایشگاه در شهرستان اردکان بعد از چند بار اخطار و تذکر و اصرار به انجام تخلفات، با دستور قضایی پلمب شدند.

میرجلیلی، نداشتن سوابق مربوط به آزمایش‌ها به ویژه آزمایش‌های مرتبط با تست کووید ۱۹، نداشتن مجوز مربوطه برای تست کرونا و دریافت بیش از تعرفه مصوب از مهم‌ترین تخلفات این دو مرکز آزمایشگاهی بود.

وی افزود: مردم استان یزد در صورت مشاهده تخلف در آزمایشگاه های استان می توانند مراتب را به اداره امور آزمایشگاه های دانشگاه علوم پزشکی گزارش دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد تاکید کرد: مراکز بهداشتی و درمانی نیز همانند سایر اصناف و مراکز مورد بازید قرار می گیرند و در صورت هر گونه تخلف در این مراکز، با آنها برخورد می شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار