کد خبر: ۵۷۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
همدان - فرمانده انتظامی شهرستان بهار از دستگیری ۱۰ متهم در نتیجه تشدید فعالیت‌های انتظامی طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:سرهنگ بزرگعلی نوری از دستگیری ۱۰ متهم در نتیجه تشدید فعالیت‌های انتظامی طی ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان بهار خبر داد.

وی گفت: این طرح با هدف افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان، قاچاق کالا، خرده فروشان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت عمومی در شهرستان بهار با مشارکت و همدلی مردم و رده‌های انتظامی و با بکارگیری تمامی امکانات در ۴۸ ساعت گذشته اجرا شد.

وی افزود: دستگیری پنج سارق و چهار معتاد و توزیع کننده مواد مخدر و کشف دو دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی و شش فقره سرقت از نتایج اجرای این طرح بود.

سرهنگ نوری بیان کرد: در این طرح دو هزار و ۶۰۰ قطعه مرغ قاچاق و فاقدمجوزبه ارزش یک میلیارد ریال کشف و سه دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف شد.

وی به دستگیری سارق و کشف موتور سیکلت مسروقه در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: مأموران انتظامی شهرستان بهار حین گشت زنی به یک موتورسوار مشکوک شده که در استعلام از مرکز مشخص شد این وسیله نقلیه دارای سابقه سرقت در شهرستان اردستان استان اصفهان است.

نوری افزود: متهم که ساکن یکی از شهرستان‌های استان همدان است با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و تلاش برای شناسایی مالکان دام ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: پلیس شهرستان با استفاده از تمام امکانات در راستای برقراری نظم و امنیت و بالا بردن احساس امنیت شهروندان از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار