کد خبر: ۵۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی:
اراک- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: در هفت ‌ماهه سال جاری مردم استان مرکزی پنج میلیارد و ۴۹۵ میلیون تومان در قالب صدقات به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش آرانیوز:شاپور جلالی اظهار کرد: کمیته امداد در تلاش است تا کمک‌های مردمی متناسب با نیاز محرومان هزینه شود چرا که این کمک‌ها در حل مشکلات نیازمندان بسیار مؤثر است.

وی افزود: در هفت ماهه سال جاری مردم استان مرکزی پنج میلیارد و ۴۹۵ میلیون تومان در قالب صدقات به نیازمندان کمک کردند که بیشتر به صورت الکترونیکی پرداخت صورت گرفته است.

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه روش‌های نوین سبب تسریع در امر کمک رسانی به نیازمندان نیز می‌شود، افزود: جمع آوری کمک‌های مردمی از صندوق‌های صدقات سبب صرف وقت بیشتری برای کمک رسانی می‌شود و این روش‌ها می‌تواند جایگزین مناسبی برای روش‌های سنتی باشد.

جلالی بیان کرد: پرداخت صدقه به روش نوین برای صدقه پردازان نیز آسان‌تر است و به راحتی می‌توانند با تلفن همراه خود بدون صرف زمان مبلغ مورد نظر را به حساب نیازمندان واریز کنند.

وی گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند با شماره گیری کد مهربانی # ۰۸۶*۷۷۸۸* از طریق گوشی همراه و یا از طریق اپلیکیشن سکه صدقات خود را به صورت الکترونیکی برای کمک به نیازمندان پرداخت کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار