کد خبر: ۵۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
نماینده ولی فقیه در مازندران:
ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مدیریت ما روزمره است، گفت: متاسفانه بهای لازم به جوانان نخبه داده نمی شود.

به گزارش آرانیوز:آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر دوشنبه در دیدار اعضای مجمع سازمان‌های مردم نهاد استان، جوان را موتور پیشرفت و حرکت جامعه دانست و گفت: وقتی از جوان صحبت می‌کنیم باید دو مسئله را در نظر داشته باشیم اول آنکه چگونه می‌شود مشکلات آنان را مانند تحصیل، اشتغال و ازدواج و… شناسایی و برطرف کرد.

وی افزود: همچنین باید توجه کرد که چگونه از این همه جوان خلاق و با انگیزه برای رشد و پیشرفت جامعه و استان استفاده کنیم و معتقدیم این مسائل هم به دست خود جوانان حل خواهد شد.

وی با عنوان اینکه در شروع و پایان بیانیه گام دوم انقلاب از جوانان گفته شد و این خود نشان می‌دهد مقام معظم رهبری به جوانان بیشتر دل خوش کردند و امیدوار هستند، ادامه داد: ما قبول داریم بین واقعیت‌ها و بایدها فاصله است اما معتقدیم این فاصله پیمودنی و کوتاه شدنی است و این امر به دست شما جوانان امکانپذیر است و انتظار داریم جوانان واقعیت‌ها و بایدها را در حوزه‌هایی مانند کشاورزی، صنعت، گردشگری، حمل و نقل و سلامت و… مشخص کنید و برنامه‌ها و طرح‌های خود را در خصوص بهبود و یا رفع آن ارائه دهید.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه مدیریت ما متأسفانه روزمره است، گفت: کمتر دیده‌ایم پروژه‌ای را در یک مدت زمان معین طراحی و خود را نیز ملزم به انجام دقیق و به موقع آن کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان اینکه در نهاده‌های دامی با آمار فاجعه آمیز واردات ۹۰ درصدی مواجه هستیم، گفت: چه ایرادی دارد در یک ضرب الاجل ۱۰ ساله خود را ملزم به خودکفایی در تولید آن کنیم تا کمبود و توزیع بد آن را عامل گرانی گوشت و مرغ ندانیم.

آیت الله لائینی با بیان اینکه متأسفانه بهای لازم به جوانان نخبه ما داده نمی‌شود تا استعدادهای خود را بروز دهد و این باعث شده کشورهای خارجی نخبگان ما را جذب کنند، گفت: هفته بسیج به ما نشان داده که جوانان ما در هر حوزه‌ای چقدر فداکار و حماسه آفرین هستند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار