کد خبر: ۵۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
قزوین - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از کمک دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی یک خیر و نیکوکار قزوینی به هلال احمر خبر داد.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین حسن آصفی با بیان اینکه یک خیر قزوینی مبلغ ۲ میلیارد ریال به هلال احمر کمک کرده است، اظهار کرد: بخشی از کمک دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی این خیر، برای تهیه بسته‌های معیشتی و بخش دیگر در راستای اجرای طرح نذر آب ۳ در استان سیستان و بلوچستان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی افزود: این خیر قزوینی ۱۰ تن ماکارونی به مقدار ۱۵ هزار بسته و یکصد بسته لوازم التحریر در راستای تهیه بسته کمک معیشتی جهت توزیع بین نیازمندان استان به جمعیت هلال احمر اهدا کرده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اضافه کرد: با توجه به تهعد خیرین و جمعیت هلال احمر استان قزوین در راستای تأمین تجهیزات آبرسانی در منطقه هامون استان سیستان و بلوچستان در قالب طرح نذر آب ۳ و همچنین اجرای بخش اول این پروژه محرومیت زدایی، یکهزار متر لوله نیز توسط این خیر قزوینی به هلال احمر استان اهدا شده است.

آصفی با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز افراد خیر و هم استانی‌های نوعدوست، کمک‌های قابل توجهی به جمعیت هلال احمر استان قزوین داشته‌اند عنوان کرد: وجه اشتراک میان هلال احمر و مردم خیر، انسان دوستی و بشر دوستی است و هلال احمر استان نیز با خیرین که نوع دوستی و بشر دوستی را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند همیشه ارتباط خوبی داشته و دارد و در واقع حلقه وصلی بین توانگران و نیازمندان است.

وی ادامه داد: وظیفه هلال احمر، صیانت از امانتهای خیرین و واقفانی است که برای رضای خدا و کمک به مردم با هلال احمر همکاری می‌کنند و در واقع با حضور خیرین است که اتفاقات خوبی در جهت خدمت به مردم رخ داده است و ما امیدواریم حلقه واسط خوبی بین دل‌های پاک خیرین و نیازمندان باشیم.

آصفی افزود: در ایام کرونا و در شرایطی که مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند خیرین، هلال احمر استان را تنها نگذاشته و با یاری حداکثری و از دل و جان خود، هلال احمر را در تأمین بسته‌های غذایی مورد نیاز بیماران و نیازمندان یاری کرده‌اند که این جای تقدیر و قدردانی دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در پایان با بیان اینکه، هلال احمر حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان است، عنوان کرد: از مردم بسیار خوب و نوعدوست استان که همیشه پیشگام در خط مهروزی اند و بارها نیز ثابت کرده‌اند می‌خواهیم تا در زمینه‌های مختلف درمانی و حمایتی کمک‌های خود را از طریق جمعیت هلال احمر به دست نیازمندان واقعی جامعه برسانند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار