کد خبر: ۵۷۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
قزوین - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: با مصوبه ستاد مقابله با کرونا فروش بلیط سفر با ناوگان حوزه حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان به افراد مشکوک به کرونا ممنوع شد.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، جواد حق لطفی اظهار کرد: تمام شرکت‌های مسافربری استان اعم از ناوگان سواری کرایه، مینی‌بوس و اتوبوس از روز دوشنبه اجازه ندارند به افراد مشکوک به کرونا بلیط بفروشند.

حق لطفی ادامه داد: نظارت بر فعالیت و عملکرد پایانه مسافربری در اجرای این دستورالعمل بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است و کارشناسان این اداره کل از فردا نظارت دقیق خود را بر اجرای دستورالعمل آغاز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه پایانه‌های مسافربری جاده‌ای محل تجمع مسافران بوده و برای حفظ سلامت افراد اعزام وسیله نقلیه باید با ضریب ایمنی بالا باشد گفت: البته از همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا ضدعفونی این مراکز به صورت مستمر انجام می‌شود و همچنان نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در پایان یادآور شد: مسافران دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و مسافرانی هم که بیمار هستند برای حفظ جان همنوعان خود با رعایت دقیق موارد بهداشتی، به هیچ عنوان از منازل خود خارج نشوند.


نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار