کد خبر: ۵۷۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۲
زاهدان - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از راه‌اندازی گروه مشاوران ناجا در آینده نزدیک در استان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان، دبیر و معاونین ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان با فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان دیدار کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این دیدار اظهار داشت: بهره‌گیری از ظرفیت مردم و شهروندان فهیم همواره در دستور کار نیروی انتظامی بوده و خواهد بود و قصد داریم تا این ارتباط را از گذشته نیز مستحکم‌تر و نزدیک‌تر کنیم.

سردار احمد طاهری افزود: مردم یکی از پایه‌های اصلی ناجا برای پیشبرد اهداف و برقراری امنیت پایدار هستند و بخش زیادی از امنیت پایداری که هم‌اکنون در استان وجود دارد با همکاری و مشارکت شهروندان فهیم و بصیر به وقوع پیوسته است.

به گفته طاهری؛ نیروی انتظامی در راستای تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی و حمایت همه جانبه از امنیت مردم فعالیت می‌کند و متعلق به هیچ جناح، گروه و قومیتی نیست که این شاخصه مهم در تمامی ابعاد ناجا عملیاتی شده است و در مسیر اجرای مأموریت‌های خود تنها چارچوب تعیین شده قانونی ملاک عمل خواهد بود.

وی تاکید کرد: در کنار مأموریت‌های نظامی و انتظامی که به این نیرو محول شده است رسیدگی و حل معضلات اجتماعی و معیشتی و فرهنگی مردم در استان سیستان‌وبلوچستان در دستور کار است که قصد داریم در آینده‌ای نزدیک با راه‌اندازی گروه‌های مختلف مشاورین نیروی انتظامی در این زمینه نیز گام برداریم.

به گفته فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان؛ این کارگروه‌ها قطعاً از افراد متخصص، شاخص و خبره در زمینه‌های مختلف تخصصی و بدون وابستگی به جریانات تشکیل خواهد شد که امیدواریم با فعال‌سازی آنها بتوانیم گام‌های مؤثری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان برداریم.

طاهری ادامه داد: طبیعتاً در این مسیر نیازمند حمایت و همراهی همه چهره‌های فرهنگی و مؤثر اجتماعی هستیم که ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با توجه به مأموریت‌های همسو و متناسبی که با این کارگروه‌ها دارد یکی از دستگاه‌های امین و مورد اطمینان ناجا خواهد بود و قطعاً از توان فکری و نیروی انسانی این ستاد بهره کافی را خواهیم برد.

همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر با پلیس

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان‌وبلوچستان نیز در این دیدار گفت: یکی از کارکردهای اصلی این ستاد تلاش برای کاهش مشکلات جامعه از طریق ارتباط‌گیری مؤثر با مردم و جامعه نخبگانی است که در همین راستا شورای راهبردی ستاد متشکل از اساتید دانشگاهی، علمای شیعه و سنی و دستگاه‌های فرهنگی و نظارتی ایجاد شده است.

محسن اکبری تاکید کرد: در این شورا قطعاً نیروی انتظامی یکی از اعضای اصلی است که نماینده‌ای نیز به این شورا معرفی کرده و امیدواریم بتوانیم در یک اقدام هماهنگ و کارشناسی شده در راستای کاهش آلام و دغدغه‌های مردم گام برداریم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار