کد خبر: ۵۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۰
شاهرود- ارشد نظامی آجا در استان سمنان بسیج را مایه مباهات و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: به دلیل نقش بسیج در موفقیت‌های نظام، دشمن از تفکر حاکم در این نهاد مردمی هراس دارد.

به گزارش آرانیوز:امیر سرتیپ دوم محمد غفاریضمن بیان اینکه طی این چهار دهه عمر پا برکت انقلاب بسیج باعث پیشرفت و موفقیت‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف شده است، ابراز داشت: با توجه به اینکه این پیروزی دل‌نشین مرهون تفکر بسیجی است لذا دشمن از آن همیشه هراس دارد.

وی بابیان اینکه بسیج با خدمات خود بارها اثبات کرده که دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار می‌کند، افزود: نباید فراموش کرد که این درخت تنومند بسیج توسط امام راحل بنیان‌گذاری شد و امروز به‌جایی رسید که نه‌تنها در مقابله با هجمه‌های شوم دشمنان نقش آفرین بوده بلکه در کمک به مردم نیز پیشگام است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار نزاجا بابیان اینکه پنجم آذر یادآور تشکیل مردمی‌ترین نهاد در انقلاب است، ابراز داشت: بسیج طی این چهار دهه توانست با بهره‌گیری از نیروهای متعهد خود درصحنه‌های مختلف از هشت سال دفاع مقدس تا عرصه عمران و سازندگی ایران اسلامی و مقابله با هجمه‌های شوم دشمنان نقش بسیار مهم و اساسی ایفا کند.

غفاری بابیان اینکه امروز بسیج مایه مباهات و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است، در ادامه تصریح کرد: بسیج نه در دفاع سلحشورانه از کشور بلکه در میدان‌های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این آب‌وخاک در جهاد است و می‌کوشد تا گرفتاری و مشکلات مردم را رفع کند.

وی بابیان اینکه هفته بسیج باید به فرصتی برای بیان انتقال فرهنگ بسیجی به نسل جوان تبدیل شود، افزود: نقش بسیج در کنار دیگر نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و مجموعه دستگاه‌های خدمتگزار در رخدادهای مختلف چون محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی، کنگره عظیم اربعین و کمک و مساعدت به مردم در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله و امروز اهتمام جدی در مبارزه با کرونا حقیقتاً کم‌نظیر، بی‌بدیل و شایسته تقدیر است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار