کد خبر: ۵۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۳
زنجان-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری از طریق مراکز نیکوکاری این استان بیش از ۳۱میلیارد تومان کمک های مردمی به صورت نقد و غیرنقد جمع آوری شد.

به گزارش آرانیوز:هدایت صفری با تاکید بر اینکه وظیفه همه ما به عنوان یک جامعه، پیگیری گفتمان و حرکت جهادی در حوزه محرومیت زدایی و ترویج انفاق، احسان، نیکوکاری و همدلی است، افزود: امروز در استان هم نیاز وجود دارد و هم توانمندی وتوان، و هنر ما این است که این ۲ را به هم پیوند بزنیم و به فرمایش رهبر معظم انقلاب که کمک مومنانه به مردم را انقلابی‌گری واقعی عنوان کردند جامه عمل بپوشانیم.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه تاکنون مجوز فعالیت ۱۲۰ مرکز نیکوکاری در این استان صادر شده است ادامه داد: در هشت ماهه سال جاری بیش از ۳۱ میلیارد تومان توسط مراکز نیکوکاری به صورت نقد وکالا جمع آوری و در حوزه های مسکن، تامین جهیزیه و کالاهای بهداشتی و معیشتی با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی در بین خانواده های تحت حمایت توزیع شد.

صفری با تاکید بر اینکه مشارکت در کارهای خیرخواهانه در استان زنجان بالا است، گفت: در رزمایش کمک های مومنانه (ایران همدل) در مرحله اول و دوم و طرح های اطعام و احسان حسینی قریب به ۸۰ هزار بسته معیشتی و بیش از ۲۶۰ هزار پرس غذای گرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تهیه و در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه در مرحله سوم رزمایش ایران همدل کمک ها به صورت تخصصی خواهد بود، افزود: برای این منظور در کمیته امداد استان زنجان هشت مرکز نیکوکاری تخصصی ایجاد شده است که در زمینه هایی همچون ایجاد اشتغال به ویژه کار آفرینی برای جامعه هدف، توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات، تامین جهیزیه برای نوعروسان و تهیه لوازم بهداشتی و امور تحصیلی فعالیت خواهند کرد.

صفری اظهار داشت: مردم شریف و خیران نیکوکار استان می توانند با واریز کمک های خود از طریق شماره کارت ۰۴۲۰-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و یا از طریق شماره گیری کد مهربانی #۰۲۴*۸۸۷۷* با تلفن همراه، در این پویش معنوی مشارکت کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار