کد خبر: ۵۷۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۲
بجنورد-مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به شرایط حاد شیوع کرونا در استان و کشور، گفت: استفاده از توان نیروهای جوان انقلابی و مذهبی در امور جهادی لازمه پیشگیری از کرونا است.

به گزارش آرانیوز:حجت‌الاسلام علی خادمی عصر امروز در نشست برنامه‌ریزی طرح عملیات بزرگ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خراسان شمالی که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شرایط حاد و گسترش بیماری کرونا در کشور و تأکید مقام معظم رهبری (حفظه الله) در ستاد ملی پیشگیری از بیماری کرونا، مبنی بر حضور مجدد جوانان مؤمن و انقلابی، فعالان مذهبی استان خراسان شمالی آماده لبیک به امر رهبری هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به این‌که مساجد و هیئات مذهبی پایگاه‌های مهمی برای اقدامات جمعی و جهادی هستند، گفت: برای پیشگیری از بیماری کرونا و حمایت از هم‌وطنانی که به واسطه این بیماری آسیب دیده‌اند، می‌توان از استعداد و توان نیروهای انقلابی و مذهبی استفاده کرد که این امر نیازمند بسیج عمومی فعالان مذهبی و دینی و انعکاس فعالیت‌های آنان در رسانه‌ها و فضای مجازی است.

وی افزود: در راستای مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر حضور نیروهای داوطلب مخلص و جوانان مؤمن و صالح همچون ماه‌های اول شیوع بیماری و خدمات مؤثر آنان همانند کمک به پرستاران، ضدعفونی کردن دستگاه‌ها و معابر، راهنمایی خانواده‌ها و کمک به افراد سالمند، ان‌شاءالله عملیات بزرگ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی به‌طور گسترده و در سطح ملی آغاز شده و تا ۱۳ دی‌ماه مصادف با نخستین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اجرا می‌شود.

حجت الاسلام خادمی تأکید کرد: جامعه روحانیون و فعالان دینی و مذهبی در ابتدای شیوع بیماری کرونا در امر پیشگیری از بیماری کرونا، تولید ماسک و ضدعفونی معابر خوش درخشیدند و اکنون نیز با همان روحیه جهادی آماده لبیک به امر رهبر معظم انقلاب و خدمت‌رسانی به جامعه اسلامی هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در پایان اظهار کرد: امروز به‌واسطه تحریم‌ها و شیوع بیماری کرونا معیشت و سلامت جامعه با مشکلات مواجه شده است ولی این موضوع گذرا است و همت همه مسئولان برای رفع این مشکلات را می‌طلبد؛ اما نیمه‌پر لیوان که همان امنیت پایدار جامعه اسلامی است را نباید نادیده گرفت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار