کد خبر: ۵۷۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۱
بجنورد- استاندار خراسان شمالی از امضای تفاهم نامه ای به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان با سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با هدف توسعه و بهبود حوزه های مهارت، کسب و کار و تولید استان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:محمدعلی شجاعی صبح امروز در جلسه امضای تفاهم نامه با سازمان فنی و حرفه‌ای که در استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: تفاهم نامه‌ای به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان با سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با هدف توسعه و بهبود حوزه‌های مهارت، کسب و کار و تولید استان امضا شده است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: توسعه مهارت در تمامی حوزه‌ها در کل کشور مورد توجه است و استان خراسان شمالی از ظرفیت‌های خوبی در بحث توسعه به ویژه در بخش کشاورزی به عنوان پیشران توسعه، صنعت و معدن و گردشگری برخوردار است.

وی این تفاهم نامه را نسخه‌ای بومی برای تمامی اقشار در راستای توسعه مهارت استان توصیف کرد و افزود: این تفاهم نامه در آینده خراسان‌شمالی نقش بسیار بسزایی در تولید، اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، مهارت و افزایش نقش مردم استان خواهد داشت.

شجاعی با بیان اینکه در این تفاهم نامه ۴۴ درصد جمعیت روستایی، عشایری و جمعیت جوان استان دیده شده است، گفت: با همکاری تمامی اجزای حاکمیت استان در آینده نه چندان دور تأثیرات مثبت این تفاهم‌نامه در حوزه کسب و کار، مهارت و تولید استان به خوبی مشاهده شود.

استاندار خراسان شمالی در انتها با تاکید بر اینکه برای اجرای مفاد این تفاهم‌نامه باید از تمامی ظرفیت استان استفاده کنیم، گفت: اگر جهش تولید را در نظر بگیریم باید جهش مهارت را سرلوحه خود قرار دهیم و این تفاهم‌نامه آغازی برای تغییرات شگرف در حوزه آموزش مهارت و اشتغال زایی است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار