کد خبر: ۵۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۸
تربت جام ـ فرمانده سپاه تربت‌جام گفت: در هفته بسیج، ۵۰ هزار ماسک و ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع و ۱۶۰ سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به زوج‌های جوان اهدا می شود.

به گزارش آرانیوز:سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان امروز در نشست خبری هفته بسیج با تأکید بر حمایت‌های مادی، معنوی، عاطفی، اقتصادی و بهداشتی از بیماران کرونایی، طرح «مسجد سنگر سلامت» را راهبردی‌ترین برنامه هفته بسیج در شهرستان دانست. 

فرمانده ناحیه سپاه تربت‌جام با بیان اینکه کار اثرگذار بدون حضور عملی بسیج غیرممکن است و باید همه با این تفکر ناب به مردم خدمت کنیم، افزود: شجره طیبه بسیج از ابتدای انقلاب در همه میدان‌هایی که انقلاب به آن نیاز داشته، مخلصانه و مجاهدانه پای‌کار بوده و با اعتقاد راسخ در همه عرصه‌ها جان ‌فشانی کرده است.

وی در ادامه به اجرای طرح سردار شهید سلیمانی و حضور بسیجیان برای مقابله با بیماری کرونا پرداخت و اظهار کرد: اجرای طرح هر مسجد یک سنگر سلامت با شرکت بسیجیان با قوت و اقتدار ادامه دارد و تاکنون ۲۰ هزار خانوار رصد شده است.

سرهنگ ابوطالب با بیان اینکه در اجرای طرح خانه به خانه، ۷۵۰ بیمار کرونایی شناسایی و به مراکز درمانی معرفی شدند، ادامه داد: با کمک خیران در هفته بسیج، ۵۰ هزار ماسک رایگان و ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع و ۱۶۰ سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به زوج‌های جوان اهدا می‌شود.

وی همچنین اجرای ۶۰ برنامه محوری در هفته بسیج با حضور بسیجیان به‌صورت مجازی و حضوری از جمله دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان اسلام، راه‌اندازی گروه های جهادی در سطح محلات، کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه سلامت، راه‌اندازی کاروان شادی در شب ولادت امام عسکری(ع)، همایش اقتدار و صلابت بسیج، اجرای گشت‌های بسیج، جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه، اعزام ۲۰ نیروی بسیجی برای کمک‌رسانی به بیماران بخش کرونایی بیمارستان سجادیه را بخشی از برنامه‌های هفته بسیج برشمرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار