کد خبر: ۵۷۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۷
مشهد ـ جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا، مراکز ویژه ارائه خدمات به کودکان مبتلا و یا مشکوک به کرونا در شهر مشهد را اعلام کرد.

به گزارش آرانیوز:شاپور بدیعی با اشاره به در نظر گرفتن مراکز خاص برای خدمات رسانی به کودکان مشکوک و یا مبتلا به کووید-19 اظهار کرد: این مراکز در تمامی مناطق شهر مشهد به منظور دسترسی آسان و سریع به خدمات در نظر گرفته شده است.

جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا با بیان اینکه در صورت بروز علائمی همچون تب، سرفه، بدن درد، ضعف، گلو درد و یا سایر علائم مرتبط، در سطح یک می توان به درمانگاه های سطح یک و تمامی مطب های متخصصین کودکان مراجعه کرد، گفت: در گام دوم در صورت نیاز به اقدامات درمانی از طریق مراکز سطح یک با توجه به محل جغرافیایی، به درمانگاه های آریان، سلامت کودک، بیمارستان اکبر و نشاط کودکان ارجاع می شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: همچنین مراکز خدمات جامع سلامت ثامن، امام علی(ع)، آب و برق و وحدت نیز خدمات را در گام سوم به کودکان مبتلا به کووید-19 ارائه می دهند.

بدیعی با بیان اینکه آزمایشگاه های نیکان، پردیس حافظ و پارسیان نیز برای انجام امور آزمایشگاهی کودکان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: در صورت نیاز به خدمات تصویربرداری بیمارستان های اکبر و مهر نیز آماده خدمات رسانی به کودکان هستند.

مسئول کمیته مراقبت و درمان کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: همچنین هفت مرکز مشاوره پرستاری در مناطق مختلف شهر مشهد آماده خدمات رسانی به کودکان هستند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار