کد خبر: ۵۷۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰
پیشوا- فرمانده سپاه پیشوا گفت: یک هزار بسته معیشتی همزمان با هفته بسیج در پیشوا توزیع می شود.

به گزارش آرانیوز:سرهنگ غلامرضا نجفی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری طرح حافظان سلامت در پیشوا اظهار داشت: این طرح با شعار بسیج «پیشرو خدمت و امید آفرین» شامل گروهای بسیجیان و کادر پزشکی از شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا اجرا می‌شود.

وی در تشریح برگزاری این طرح گفت: گروه‌های منتخب به درب منازل مراجعه و در سه بخش اطلاع رسانی، آگاهی دادن و آموزش کرونایی فعال خواهند بود.

نجفی با اشاره به هفته بسیج گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی در شهرستان پیشوا امسال برنامه‌های پایگاه‌های بسیج که شامل مسابقات فرهنگی، طرح حافظان سلامت، توزیع بسته‌های معیشتی، اجرای سرودهای خیابانی و گروه نمایشی سیار و دیدار با خانواده‌های ایثارگران دفاع مقدس است بیشتر در فضای مجازی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه پیشوا عنوان داشت: مسابقات فرهنگی و کلیپ‌های یک دقیقه‌ای با موضوع هفته بسیج با بیانات امام ره و مقام معظم رهبری است که در فضای مجازی پخش می‌شود و در بخش کمک‌های معیشتی نیز یک هزار بسته که شامل برنج، روغن، رب، حبوبات و خرما به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان می‌باشد در محله خورشید هشتم پیشوا توزیع خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار