کد خبر: ۵۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۸
بوشهر - مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: طی ۹ سال اخیر ۲۶۰ طرح اختراع و ابتکار توسط بسیجیان بوشهری ارائه شده است.

به گزارش آرانیوز:غلام هنرمند صبح یکشنبه در آئین تجلیل از مخترعین و مبتکرین بسیجی بوشهر اظهار داشت: بسیجیان بوشهری ظرفیت و توان بالایی در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری دارند.

وی با اشاره به اینکه از سال ۹۰ تا کنون ۲۶۰ طرح اختراعی و ابتکاری توسط بسیجیان استان بوشهر به سازمان علمی، پژوهشی و فناوری ارسال شده است افزود: ۱۲۰ مورد از طرح‌های ارسالی ثبت شده است.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از ارسال ۲۴ طرح اختراعی و ابتکاری بسیجیان به این سازمان در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: از این طرح‌های ارائه شده ۱۲ طرح ثبت شده است.

وی با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف موفقیت‌های بالایی را کسب کرده است، ادامه داد: راه و خون شهدا در وجود بسیج توانسته تا در همه زمینه‌ها پیشرو و الگو باشد.

هنرمند با بیان اینکه یک نمایشگاه همزمان با این جشنواره در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد، بیان کرد: این نمایشگاه شامل طرح‌ها، ابتکارات، اختراعات و تولیدات نخبگان بسیجی استان بوشهر است.

وی افزود: ارج نهادن به مقام و منزلت مخترعان، نخبگان و مراکز وابسته و همچنین تشویق و ایجاد انگیزه در بین فعالان، حمایت از ایده‌ها و طرح‌ها، توسعه فرهنگ علم و تحقیق در سطح استان و ارائه ایده‌ها و محصولات مخترعان مبتکران در راستای اقتصاد دانش‌بنیان در سطح استان از وظایف سازمان علمی و پژوهش است.

در این مراسم از طرح‌های برتر موجود در مراکز رشد، طرح‌های آماتوری، طرح‌های نیمه‌حرفه‌ای و حرفه‌ای مراکز تحقیقاتی و پایگاه‌های علمی، پژوهشی نمونه و نفرات برتر اقشار دانشور بسیج تجلیل شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار