کد خبر: ۵۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۹
عضو شورای اسلامی شهر کرج:
کرج - عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهردار بابت یک ماه توقف کار به پیمانکار پروژه میدان جمهوری هزینه پرداخت می‌کند، بنابراین باید هرچه سریع‌تر وضعیت این پروژه تعیین‌تکلیف شود.

به گزارش آرانیوز:سارا دشتگرد عصر یکشنبه در نطق پیش از دستور دویست و بیست و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: نزدیک به یک ماه پیش از شهردار خواستیم پروژه میدان جمهوری را متوقف کند، اگر قرار بود در این زمینه به جمع‌بندی برسیم تا الان کفایت می‌کرد. در حال حاضر شهردار بابت این یک ماه تأخیر به پیمانکار پروژه هزینه پرداخت می‌کند، بنابراین باید هرچه سریع‌تر پروژه میدان جمهوری تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه به نظر جمع احترام می‌گذاریم واما باید یک تصمیم کلی در این باره گرفته شود، تصریح کرد: باید جلسه مشورتی برگزار کنیم تا این پروژه تعیین‌تکلیف شود، چراکه بر اساس نظر رئیس شورای شهر پروژه متوقف شده است اما باید به پیمانکار خسارت پرداخت شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: هفته جاری بازدیدی در سطح شهر داشتم، پارکینگی در منطقه ۶ کرج وجود دارد که باید مشخص شود مربوط به کدام سازمان است، تعداد بسیار زیادی اتوبوس در آنجا پارک شده و اکثر آنها قابل استفاده بوده و جزو اتوبوس‌های اسقاطی نیستند.

اتوبوس‌های بلااستفاده در پارکینگ منطقه ۶ تعیین‌تکلیف شود

وی با تأکید بر اینکه این اتوبوس‌ها اگر واقعاً قابل استفاده هستند، تکلیفشان مشخص شود، بیان کرد: غیر از این اتوبوس‌ها ماشین‌های سنگین دیگری در پارکینگ منطقه ۶ پارک هستند و مشخص نیست مالکیت این ماشین‌ها به چه صورت است. آیا ماشین‌آلات سنگین هم برای شهرداری است یا شخص یا دستگاه خاصی از آن استفاده می‌کنند؟

دشتگرد افزود: اگر پارکینگ در اختیار دستگاه خاص یا شخص قرار داده شده باید بدانیم، هزینه درآمدی که از آنجا کسب می‌شود در کجا صرف می‌شود، از شهردار می‌خواهم این موضوع شفاف شود.

وی در پایان متذکر شد: حیف است اموال شهر یک مدت طولانی بلااستفاده باشد، چراکه حتی اگر قابل استفاده باشند دیگر نمی‌توان از آنها استفاده لازم را برد، با توجه به اهمیت موضوع شهرداری باید به جد پیگیر این موضوع باشد.

اکیپ‌های عملیات زمستانی شهرداری در آماده‌باش قرار گیرند

اکبر سلیم‌نژاد، رئیس شورای اسلامی شهر کرج نیز فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت و اظهار کرد: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در عرصه‌های تولید، سازندگی، کشاورزی و همچنین در بحران‌ها و بلایا پشتیبان مردم و نظام بوده‌اند و در دوران شیوع کرونا نیز در صف مقدم دفاع از سلامت جامعه فعالیت جهادی دارند.

وی با دعوت از مردم برای پیوستن به فریضه اهدای خون برای کمک به سلامتی افراد مبتلا به بیماری تصریح کرد: با توجه به اعلام نیاز و دعوت سازمان انتقال خون برای مشارکت عمومی جهت اهدای خون، امیدواریم با مشارکت حداکثری در این امر خداپسندانه بتوانیم قدمی خیر در راه نجات جان همنوعان و بیماران برداریم.

سلیم‌نژاد آغاز محدودیت و قرنطینه دو هفتگی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا را یادآور شد و ادامه داد: در این راستا انتظار داریم پروتکل‌های بهداشتی در ساختمان‌های اداری شهرداری کرج رعایت و در برگزاری جلسات درون‌سازمانی طبق بخشنامه‌های ابلاغی اقدام شود، همچنین معاونت خدمات شهری دستکش و ماسک را به صورت مستمر در اختیار کارگران قرار دهد تا در شرایط ایمن به شهروندان خدمت‌رسانی کنند.

وی ادامه داد: با توجه به ادامه‌دار شدن شیوع کرونا و احتمال آغاز موج‌های جدید اپیدمی، انتظار داریم تجهیز مستمر کارگران خدمات شهری به ماسک و دستکش مد نظر مسئولان مربوطه باشد تا سلامتی زحمتکشان بی‌ادعای شهر در معرض خطر قرار نگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج متذکر شد: با توجه به بارش شدید باران در روزهای جاری که احتمال بارش برف نیز از سوی سازمان هواشناسی داده شده است، اکیپ‌های عملیات زمستانی شهرداری اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند تا شهروندان بدون زحمت در سطح شهر تردد داشته باشند، به ویژه در نقاطی از شهر که احتمال وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی معابر بیشتر است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار