کد خبر: ۵۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۶
مسئول بسیج دانش‌آموزی البرز:
کرج - مسئول بسیج دانش‌آموزی استان البرز گفت: پرورش دانش‌آموزان با فرهنگ بسیجی آینده کشور را تضمین می‌کند، چراکه دانش‌آموزان نسل آینده‌ساز جامعه هستند.

به گزارش آرانیوز:سید جلیل موسویدر خصوص هفته بسیج و بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری دانش‌آموزان از جمله نسل‌های آینده‌ساز جامعه هستند و این مهم در کنار تفکر بسیجی بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان بعد از پیروزی انقلاب در زمان‌ها و عرصه‌های مختلف حضور داشتند، تصریح کرد: نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس بود که ۳۶ هزار دانش‌آموز و شهدای شاخص همچون شهید فهمیده و پناهی و سایر شهدای دانش‌آموز را تقدیم انقلاب کردیم.

نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در مبارزه با کرونا

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز عنوان کرد: دانش‌آموزان بسیجی و بسیجیان امروز در عرصه‌های سازندگی به ویژه در شیوع ویروس کرونا در عرصه مبارزه با ویروس کرونا ایفای نقش داشتند و به ضدعفونی معابر و مدارس پرداختند، همچنین در طرح غربالگری خدمت‌رسانی کردند.

وی با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر انقلاب امسال ابلاغ فرمودند، بیان کرد: در گام دوم انقلاب به نقش جوانان و نوجوانان از جمله دانش‌آموزان اشاره شده و قطعاً اهمیت نسل آینده‌ساز محرز است.

موسوی با بیان اینکه امروز بعد از جنگ سخت با جنگ نرم مواجه هستیم، گفت: جنگ نرم به شدت سخت‌تر از جنگ سخت است، چراکه خاکریز دشمن در جنگ نرم واضح نیست و پوشیده و غبارآلود است، این امر نیازمند این است که دانش‌آموزان با استفاده از تفکر بسیجی نافذالبصیره باشند و در این عرصه همچون عرصه‌های دیگر موفق باشند.

وی با تأکید بر اینکه با تفکر بسیجی دانش‌آموزان می‌توانند، اسیر فکری و اعتقادی در جنگ نرم نباشند، خاطرنشان کرد: با ایجاد تفکر بسیجی دانش‌آموزان ما می‌توانند از بسیاری مشکلات جامعه در امروز و آینده عبور کنیم، چراکه دانش‌آموزان نسل آینده‌ساز در جامعه هستند.

تفکر بسیجی عراق و سوریه را از دست داعش نجات داد

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به اینکه دارو و درمان تمام تفکرات لفظ بسیج به معنای عام است، تشریح کرد: بسیجیان همواره دلشان برای نظام و ایران اسلامی می‌سوزد، چراکه می‌دانند رفتار و کارهایشان باید با تفکر بسیجی انجام شود.

وی تأکید کرد: اگر دانش‌آموزان در مسیر درست قرار بگیرند، قطعاً نسل‌هایی ایجاد خواهد شد، از نسل شهدای دانش‌آموز همچون شهید فهمیده که معمار کبیر انقلاب از این دانش‌آموز به عنوان رهبر یاد کردند، این امر نشانگر این است که اگر دانش‌آموزان با تفکر بسیجی در مسیر درست قرار بگیرند، می‌توانند گام مؤثری در آینده کشور بردارند.

موسوی ادامه داد: امیدواریم در مجموعه سازمان بسیج دانش‌آموزی با کمک اداره کل و وزارت آموزش و پرورش گام‌های مؤثر در این عرصه با توفیق الهی برداریم که در ساخت کشور، نظام و انقلابی توانمندتر و مؤثرتر باشیم و فرهنگ انقلاب و بسیجی را در کشورهای دیگر گسترش دهیم.

وی در پایان متذکر شد: تفکر بسیجی کشورهایی همچون عراق و سوریه را از دست داعش نجات داد و این تفکر می‌تواند، مسیری باشد تا از تمام مشکلات عبور کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار