کد خبر: ۵۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۴
مدیر عامل شرکت توزیع برق اردبیل خبر داد؛
اردبیل- مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: سامانه «برق من» در راستای تحقق دولت الکترونیک و رفاه حال مردم، جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم راه اندازی شده است.

به گزارش آرانیوز:حسین قدیمی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور تحقق اهداف دولت الکترونیک، حذف مراجعات حضوری، حفظ سلامت جان هم استانی‌های عزیز در شرایط موجود بیماری کرونا، خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به صورت غیر حضوری و از طریق اپلیکیشن برق من در دسترس عموم مردم قرار می‌گیرد.

وی افزود: مشترکین می‌توانند با نصب اپلیکیشن «برق من» در گوشی همراه و با ثبت شناسه ۱۳ رقمی قبض برق خود، خدمات صورتحساب، از قبیل مشاهده آخرین قبض، تغییر نام، اصلاح نام و سایر اطلاعات مورد نیاز خود را بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق گوشی تلفن همراه انجام دهند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل افزود: مشترکین همچنین می‌توانند با این سامانه نمایش اطلاعات و وضعیت آخرین قبض، امکان پرداخت آنی قبض، ثبت قرائت توسط مشترک به صورت خود اظهاری، ثبت خاموشی‌ها، ثبت خسارت وارده و سایر خدمات صنعت برق بهره مند شوند.

قابلیت ثبت اعلام خاموشی و مسائل حوزه فنی در «برق من»

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اظهار کرد: از عموم مردم سطح استان درخواست می‌شود جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و راحتی خود به شرکت توزیع برق استان مراجعه نکرده و خدمات حوزه برق را از طریق نصب این اپلیکیشن پیگیری و دریافت کنند.

قدیمی اعلام کرد: سامانه موبایلی «برق من» که برای سیستم عامل‌های اندروید و آی. او. اس طراحی شده و قابل دانلود از کافه بازار، سایت شرکت توزیع برق استان اردبیل می‌باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تاکید کرد: به دلیل افزایش واگیری بیماری کرونا، یکی از بهترین روش‌های دسترسی به خدمات صنعت برق ارائه خدمت به صورت غیر حضوری و از طریق مراجعه به سایت شرکت و همچنین اپلیکیشن برق من است.

وی با بیان اینکه در «اپلیکیشن برق من» مشترکین و هم استانی‌ها حتی بدون تماس با شماره ۱۲۱ می‌توانند ثبت خاموشی، حادثه یا پیگیری موارد درخواستی را انجام دهند افزود: در صورت عدم دسترسی به اینترنت، مشترکان استان اردبیل همانند گذشته، می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۲۱ خاموشی، حوادث و درخواست‌های خود را اعلام کنند.

قدیمی افزود: برای اعلام انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت بعد از شماره گیری ۱۲۱ کلید ۳ را شماره گیری کرده و درخواست‌های خود را در رابطه با برق اعلام کنند تا بعد از شنود پیام‌های رسیده و رسیدگی کارشناسان مربوطه به درخواست‌های مشترکان رسیدگی و پاسخ داده شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار