کد خبر: ۵۷۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
همدان - معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: روز بازارها و شب بازار همدان بر اساس مصوبه سوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از فردا به مدت دو هفته تعطیل می‌شود.

به گزارش آرانیوز:وحید علی ضمیرعنوان کرد: از آنجا که محیط‌های شلوغ و پر ازدحام محل مناسبی برای نشر بیماری کرونا است با در نظر گرفتن اهمیت سلامت شهروندان و اعلام محدودیت‌های ستاد ملی مدیریت کرونا این بازارها تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود و در صورت تمدید تعطیلی‌ها مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های شهرداری، مشکلاتی است که قشر آسیب‌پذیر مشغول در این بازارها با این اقدام با آن روبه رو می‌شوند، اظهار کرد: به علت ضرورت حفظ سلامت عموم جامعه ناگزیر از اتخاذ چنین تصمیمی شده‌ایم.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان عنوان کرد: به منظور اطلاع رسانی در خصوص تعطیلی این بازارها ضمن نصب بنر در مکان روز بازارها و پیاده راه بوعلی، از طریق ارسال پیامک به بساط گستران اطلاع رسانی انجام شده و از آنها درخواست داریم که همکاری لازم را داشته باشند.

وحید علی ضمیر بابیان اینکه شهروندان با شیوع ویروس کرونا از این بازارها استقبال چندانی ندارند و دستفروشان نیز در این مدت از لحاظ تعداد کاهش یافته‌اند، عنوان کرد: شهرداری همدان همچنان به صورت مستمر هر روز مبلمان و تأسیسات شهری، اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها، و پایانه‌های مسافربری را ضدعفونی می‌کند.

کد خبر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار