کد خبر: ۵۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
در بیانیه سپاه کربلا آمده است:
ساری- سپاه کربلا با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان از بسیج به عنوان بانشاط ترین و با ایمان ترین نیروهای عظیمی ملت برای حفظ منافع ملی یاد کرد.

به گزارش آرانیوز:، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی در سپاه کربلا به مناسبت چهل و یکمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین بیانیه‌ای مشترک صادر کردند.

در این پیام آمده است: نوآوری و آینده نگری امام راحل در یک سال پس از پیروزی انقلاب با تشکیل بسیج مستضعفین در ۵ آذر همچنان دنیا را متحیر کرده است که بهترین، با نشاط‌ترین و با ایمان‌ترین نیروهای عظیم ملت در قالب بسیج برای حفظ منافع ملی و به دوش کشیده پرچم پرافتخار ایران اسلامی حاضر هستند جان خود را فدا کند. کما اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس و در بحران سازی‌های جبهه استکبار و معاندین نظام، و اینکه هر جا نیاز به دفاع از مرزهای اعتقادی و جغرافیایی بود، بسیجیان با حماسه سازی‌های جاودانه خود برگ زرینی را در تاریخ انقلاب ثبت کردند.

همچنین در این بیانیه آمده است: نقش آفرینی‌ها و کارکردهای بسیج طی ۴۱ سال گذشته در میدان‌های مختلف، حقیقتی انکارناپذیر است چرا که بسیج از متن انقلاب و ملت بوده است و همواره در کنار مردم و با مردم در صحنه حضوری فعال دارد؛ لذا بسیج با برخورداری از ظرفیت‌های عظیم در حوزه‌های مختلف توانسته است در آزمون خدمت و کارآمدی، سربلند بیرون بیاید و مایه اقتدار، عزت و استقلال کشور شود؛ از همین رو هجمه‌های رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن علیه این نهاد مقدس، نمایانگر وجود پرشور و شعور بسیج در صحنه‌های انقلاب است.

در ادامه تصریح شده است: کارکردها و اقدامات بسیج در سطوح مختلف ملی، منطقه‌ای و جهانی، باعث گردیده این نهاد مردمی در دفاع از عزت انقلاب، جریانی پیشتاز باشد و با بصیرت، ولایت مداری، موقعیت شناسی و دشمن شناسی و با حضور به هنگام، نقش بی بدیلی در پیشبرد اهداف انقلاب که همان تحقق تمدن نوین اسلامی است، داشته باشد.

سپاه کربلا در این بیانیه تاکید کرده است: بسیج بر اساس آگاهی، عقلانیت توأم با حرکت، آرمانگرایی و معرفت دینی در عرصه‌های خطیر و سرنوشت‌ساز کشور و برای حفظ انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی وارد میدان می‌شود. عمق راهبردی فرهنگ و تفکر بسیج مرزهای انقلاب را درنوردیده است و فراتر از مرزها، مستضعفین جهان را زیر پرچم جبهه مقاومت گرد هم آورده است. امروز کشورهای منطقه با الگوگیری از تفکر بسیجی و برای استقلال و عزت خود در مقابل استکبار قد علم می‌کنند؛ لذا هفته بسیج فرصتی برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و روحیه و معرفتی بسیجی در بین آحاد ملت بویژه نسل جوان است تا نسل آینده ساز کشور بدانند، هیچ بن بستی برای بسیج وجود ندارد و فتح الفتوح مشکلات کشور تفکر بسیجی و استفاده از این شبکه عظیم مردمی است. چرا که مهمترین چاشنی بسیج، امید و توکل به خدای متعال برای پیمودن راه انقلاب است؛ و اگر تفکر و فرهنگ بسیجی در کشور حاکم گردد گره مشکلات باز شده و حرکت انقلابی کشور نیز تضمین می‌شود.

سپاه کربلا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، و همچنین گرامیداشت هفته بسیج، با تجدید بیعت بسیجی با، ولی فقیه زمان و فرمانده معظم کل قوا، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اعلام می‌دارد که نهاد مقدس مردمی بسیج باصلابت‌تر از گذشته در میدان‌های مبارزه با استکبار جهانی در رأس آن آمریکای جنایتکار و صهیونیستم بین الملل با پیروی از مکتب سلیمانی که برگرفته از مکتب بسیج است، آماده‌تر از همیشه بوده و با شعار بسیج، پیشرو خدمت و امید آفرین با رویکرد نهضت خدمت خالصانه و مومنانه در عرصه‌های مختلف، درس پشیمان کننده و فراموش نشدنی به دشمنان می‌دهد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار