کد خبر: ۵۷۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء در مازندران:
بابل- مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء در مازندران زمینه سازی برای نقش آفرینی عمومی مردم را مهم برشمرد و گفت: کادرسازی در بستر مساجد را تقویت کنیم.

به گزارش آرانیوز:محمدحسین صفری پیش ازظهر جمعه درهفتمین گردهمایی مدیران ادارات تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل جبهه مردمی فرهنگی انقلاب اظهار داشت: امروز در تمامی شهرستان‌های استان رابطان و یا دبیران شهرستانی جبهه مردمی تشکیل شده است.

وی افزود: یکی از مأموریت‌های اصلی این است که نقش آفرین کلان مردمی را محقق سازیم و اگر بناست زمینه ساز باشیم باید زیرساخت‌ها را فراهم کنیم.

صفری با تاکید برزمینه سازی برای نقش آفرینی عمومی مردم در جامعه یادآور شد: مخاطبان ما از جنس مردم هستند و هرچه انقلاب اسلامی را درست تبیین و تشریع کنیم، چالش‌ها هر روز کمتر می‌شود.

وی گفت: هرجا برپایه نگاه و فهم خود انقلاب اسلامی را تشریح کردیم دچار مشکل شدیم از اینرو باید انقلاب اسلامی را درست تبیین و تشریح کنیم و برای پیاده سازی انتظارات بیانیه گام دولت انقلاب اقدام کنیم.

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیا در مازندران کادرسازی بر بستر مساجد را امری مهم بیان کرد و گفت: باید نهادهای موجود در مساجد را تقویت را کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار