کد خبر: ۵۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
ربیعی:
رفسنجان - سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: برای باخت‌هایمان دنبال مقصر نیستم و همه چیز به عهده سرمربی است.

به گزارش آرانیوز:محمد ربیعی جمعه شب در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: به تیم مقابل و کادرفنی‌شان تبریک و خسته نباشید می‌گویم. به تیم خودمان خسته نباشید می‌گویم چرا که در اکثر بازی در نظم و تاکتیکی که مدنظرمان بود خوب کار کردند.

وی افزود: فوتبال همین است و وقتی از یک سری از موقعیت هایتان استفاده نکنید، این فرصت را به حریف می‌دهید که بتواند بهتر از موقعیت‌ها استفاده کند.

وی با بیان اینکه هیچ نگرانی وجود ندارد چرا که سطح رشد و پیشرفت تیم مشهود است، افزود: کاری با یکسری نگاه‌های مغرضانه ندارم و کسانی که فنی می‌توانند تیم ما را بررسی کنند، متوجه هستند که من چه می‌گویم.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: روی یک ضربه ایستگاهی که از قبل هم پیش بینی می‌کردیم اسیر گادوین منشأ شدیم. تفاوت منشأ با بازیکنان دیگر مشهود بود. برای باخت‌هایمان دنبال مقصر نیستم و همه چیز به عهده سرمربی است. برای تیم‌هایی مثل ما بین بازیکنان خارجی و ایرانی تفاوت وجود دارد.

ربیعی به قانون منع جذب بازیکن خارجی پرداخت و گفت: این مساله مهمی است چرا که بازیکنی مثل منشأ کیفیت خود را نشان می‌دهد. از قانون منع جذب بازیکن خارجی گله ندارم و به هر حال این اتفاق رخ داده است اما فقط صحبتم با قانون گذار است که یک زمانی یک تیم بازیکن خارجی دارد و ایرادی ندارد قرارداد ادامه پیدا کند اما باید بگویم تمدید با جذب بازیکن خارجی هیچ فرقی نمی‌کند.

وی افزود: قانون باید طوری باشد که مساوات رعایت شود و تیم‌هایی که به تازگی به لیگ برتر آمده‌اند هم اجازه جذب بازیکن خارجی را داشته باشند. در یک سری پست‌ها در فوتبال کشورمان با فقر شدید روبرو هستیم و کسانی که در کارزار نقل‌و انتقالات هستند این را می‌دانند.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: گادوین منشأ از لحاظ کیفی با دیگر بازیکنان متفاوت‌تر نشان داد و با احترام به تیم گل گهر سیرجان قائلم تمام برنامه‌های آن‌ها را می‌دانستیم و تمام راه‌های بازی این تیم را بسته بودیم. به نظر من اتفاقات به این تیم کمک کرد تا پیروز شوند.

ربیعی بیان کرد: در ۱۵ دقیقه آخر سه چهار موقعیت خیلی خوب داشتیم. اما در کل به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم چرا که خیلی خوب جنگیدند و خیلی خوب بازی کردند.

وی در خصوص اینکه کیفیت تیمش نسبت به هفته قبل بهتر شده است، توضیح داد: بسیار از هفته قبل جلو تر بودیم و از لحاظ روحی و روانی هم در شرایط خوبی هستیم اما در عین حال این فوتبال است و با امیدواری به سراغ هفته بعد می‌رویم. ما در فضایی قرار گرفته‌ایم که در تمام ابعاد نیاز به هماهنگی بیشتر داریم و این رفته به رفته رفع می‌شود. ضعف‌هایی داریم اما اکنون جلوتر از هفته قبل هستیم و در حال برطرف کردنش هستیم.

سرمربی مس رفسنجان درباره سوالی درباره عملکرد محمد قاضی و استفاده از سجاد آشوری، گفت: قاضی در این بازی خیلی تلاش کرد اما فرصت بیشتری می‌خواهد. او کارش را انجام داد و از تجربه و توانایی‌اش استفاده کرد. من از عملکردش راضی هستم چرا که در پرسینگ و دفاع در نیمه حریف به تیم ما خیلی کمک کرد. سجاد آشوری هم از زمانی که به داخل زمین آمد توانست کارایی‌اش را داشته باشد. به هر حال برنامه‌ریزی ما این بود و یکی از کسانی که فکر می‌کردیم می‌تواند به ما کمک کند همین بازیکن بود. کریم زاده هم که در این پست بازی کرد، بسیار خوب و مفید بود.

ربیعی همچنین در پاسخ به سوالی درباره کیفیت چمن گفت: به نظر من کیفیت چمن مشکلی ندارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار