کد خبر: ۵۷۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
سنندج- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج از برگزاری ۶۰۳ برنامه حقیقی و ۱۱۰ برنامه مجازی به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج در این شهرستان خبر داد.

یه گزارش آرانیوز:سرهنگ حسن عسکری عصر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج اظهار کرد: کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش و حماسه آفرینی‌های ماندگار است و در این خطه از میهن اسلامی شاهد نقش آفرینی بسیجیان مخلص بوده و هستیم.

وی افزود: امسال نیز همچون سنوات گذشته شاهد اجرای برنامه‌های مختلف به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج در استان هستیم که شهرستان سنندج به عنوان مرکز استان نقشی محوری را در اجرای این برنامه‌ها دارد.

عسکری اعلام کرد: برگزاری ۶۰۳ ریز برنامه در قالب ۲۲ عنوان برنامه اصلی شامل افتتاح منازل محرومان، رزمایش کمک مومنانه، دیدار با خانواده معزز شهدا و اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم از جمله این برنامه‌ها است.

وی افزود: در فضای مجازی نیز ۱۱۰ ریز برنامه در ۱۶ عنوان اصلی طی این هفته اجرایی خواهد شد که برپایی نمایشگاه‌ها و مسابقات مجازی، راه اندازی هشتگ من یک سلیمانی ام، بارگذاری عکس نوشته‌ها و کلیپ‌های تولیدی بسیجیان در فضای مجازی از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج از اجرای ۱۵ برنامه شاخص شامل طرح نذر خون بسیجیان، اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان و گردهمایی‌های فرماندهان خبر داد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار