کد خبر: ۵۷۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
سنندج- بسیجیان پیشکسوت کردستانی در اولین روز هفته گرامیداشت بسیج در قالب طرح سراسری نذر خون در مراکز سازمان انتقال خون استان حضور پیدا کردند.

به گزارش آرانیوز:فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج پیش از ظهر امروز در مرکز انتقال خون سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج همواره در عرصه‌های مختلف پیشرو بوده و از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون نیز شاهد نقش آفرینی بسیجیان هستیم.

حسن عسکری افزود: بسیجیان شهرستان سنندج طی چند ماه اخیر فعالیت چشمگیری در تولید ماسک و البسه بیمارستانی داشته‌اند و در مناطق محروم و حاشیه نشین اقدام به توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از مشارکت در تأمین بسته‌های معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه گرفته تا نذر اهدا خون شاهد حضور گسترده بسیجیان بوده‌ایم و امروز نیز در تداوم این حرکت انسان دوستانه شاهد حضور پیشکسوتان بسیجی هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج اظهار کرد: نذر خون بسیجیان در طول هفته بسیج تداوم خواهد داشت و این امر خداپسندانه در ایام و مناسبت‌های مختلف تکرار خواهد شد.

گفتنی است کردستان دارای دو مرکز انتقال خون در شهرستان‌های سنندج و سقز است و این دو مرکز امروز به صورت همزمان شاهد حضور بسیجیان برای اهدای خون بودند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار