کد خبر: ۵۷۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
قزوین – از دقایقی پیش راه‌های ورودی و خروجی شهرستان‌های استان قزوین مسدود شد.

به گزارش آرانیوز:با آغاز محدودیت‌های جدید برای مقابله با کرونا، از دقایقی پیش محورهای مختلف در استان قزوین مسدود شد.

محمد شفیعی فرماندار قزوین در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: از ساعت ۲۴ امشب خروجی اتوبان به سه منطقه مسدود شد.

وی افزود: خروجی اتوبان به سمت باراجین، خروجی اتوبان به میدان شورا و خروجی اتوبان به سمت اسماعیل آباد، از ساعت ۲۴ امشب مسدود شد.

فرماندار قزوین افزود: از اول آذرماه ورود کلیه خودروها با پلاک‌های غیر بومی به شهرستان قزوین ممنوع است و متخلفین مبلغ ۵۰۰ تا ۱ میلیون تومان جریمه می‌شوند.

ورود به تاکستان فقط از ۲ محور ممکن است

رضا طاهری فرماندار تاکستان نیز اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان تاکستان، کلیه راه‌های فرعی به شهر تاکستان توسط شهرداری و راهداری مسدود شد.

وی افزود: رفت و آمد فقط از ورودی‌های میدان شهید لشگری (زنجان، همدان)، سردار سلیمانی (ورودی از سمت قزوین) و جاده اک (از سمت بوئین زهرا) امکان پذیر خواهد بود.

اعمال محدودیت‌ها در بویین زهرا

مصطفی آقاعلی فرماندار بویین زهرا نیز از آغاز محدودیت‌ها در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: با توجه با قرار گرفتن شهرستان در وضعیت قرمز از شنبه یکم آذرماه محدودیت‌ها برای مشاغل، اصناف و تردد خودروها در سطح شهرستان بوئین زهرا اعمال خواهد شد.

۲ خروجی اتوبان در البرز مسدود شد

محمد نصیری فرماندار شهرستان البرز نیز در گفت‌وگویی عنوان کرد: از ساعت ۲۴ امشب خروجی اتوبان در سطح شهرستان از دو منطقه مسدود شد.

خروجی اتوبان از سمت تهران به محمدیه، بیدستان و قزوین در حوزه شهرستان البرز و خروجی اتوبان از سمت قزوین، بیدستان، محمدیه و حصارخروان به سمت تهران مسدود شد.

فرماندار البرز افزود: از اول آذرماه ورود کلیه خودروهای غیر بومی به شهرستان البرز ممنوع است و متخلفین مبلغ ۱ میلیون تومان جریمه می‌شوند.

نصیری بیان کرد: دوربین‌های داخل شهر و پلیس راهور مسئولیت کنترل، بازرسی و اعمال جرایم را بر عهده دارند.

صدور مجوز رفت و آمد باید از سوی فرمانداران صورت بگیرد

حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین نیز با بیان اینکه صدور مجوز رفت و آمد باید از سوی فرمانداران صورت بگیرد، اظهار کرد: با آغاز محدودیت‌ها برای حفظ سلامتی مردم سخت گیری خواهد شد.

وی عنوان کرد: از واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی درخواست کرد در ایام اعمال محدودیت‌های کرونایی، از یکم آذرماه در صورت نیاز به تردد میان شهرها با در دست داشتن معرفی نامه سازمان مربوطه به فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

گفتنی است استاندار قزوین نیز روز جمعه در حاشیه جلسه فوری ستاد کرونا از مردم خواسته بود برای شکست کرونا با مسئولین همراهی و همکاری کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار