کد خبر: ۵۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
لامردـ فرمانده سپاه لامرد از اجرای ۳۴۵ برنامه در هفته بسیج خبر داد و گفت: این برنامه ها با محور خدمت رسانی به مردم و امیدآفرینی در جامعه اجرا می شود.

به گزارش آرانیوز:سرهنگ سیدمحمود جعفری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شعار امسال هفته بسیج، «بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرین» انتخاب شده و با توجه به شیوع کرونا، تلاش ما اجرای برنامه‌ها به شکل مجازی است.

وی عنوان کرد: علاوه بر برگزاری رزمایش دفاع زیست محیطی در سطح شهرستان، در هفته بسیج هر پایگاه مقاومت بسیج، یک خدمت در راستای مبارزه با کرونا انجام خواهد داد و علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در میان نیازمندان آسیب دیده از ویروس کرونا، گشت‌های تذکر لسانی در اماکن عمومی و بازار برای افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند، راه اندازی می‌شود و ماسک رایگان در اختیار آنان قرار می‌دهند.

جعفری ادامه داد: اهدای خون توسط پاسداران و بسیجیان و نیز ارائه خدمات رایگان پزشکی و آزمایشگاهی به بسیجیان شهرستان لامرد در طول هفته بسیج انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: در طول هفته بسیج، چهار ساختمان پایگاه مقاومت بسیج افتتاح می‌شود و به همت گروه جهادی شهید همت، پایگاه مقاومت کربلا بخش علامرودشت یک خانه مسکونی احداث شده توسط این گروه جهادی به خانواده نیازمند در روستای گلدشت علامرودشت اهدا می‌شود.

جعفری با اعلام اینکه تمام مسابقات ورزشی تجمیعی در هفته بسیج لغو شده است، گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات ورزشی در هفته بسیج تنها به صورت انفرادی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه لامرد، دیدار با خانواده معظم شهدا، ائمه جمعه، غبارروبی قبور مطهر شهدا، شب شعر فضای مجازی، برگزاری مسابقات هنری، میقات صالحین، تجلیل از بسیجیان نمونه جهادی، بازخوانی زندگی شهدا به صورت فضای مجازی و اجرای سرود خیابانی را از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج در لامرد اعلام کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار