کد خبر: ۵۷۱۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مطمئن باشید بازی با نفت برای پرسپولیس سخت خواهد بود.

به گزارش آرانیوز:امیرحسین پیروانی مربی تیم فوتبال صنعت نفت به جای سیروس پورموسوی سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر شرکت کرد.

پیروانی با اشاره به وضعیت تیم صنعت نفت گفت: عیار تیم‌ها هنوز مشخص نیست و نیاز است هفته‌های بعد وضعیت تاکتیکی تیم‌ها بهتر شود. در هفته نخست شرایط خاصی داشتیم. تا چند ساعت پیش از بازی پنجره نقل و انتقالات بسته بود و مجبور شدیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم که بازی را خوب مدیریت کردند.

مربی تیم صنعت نفت ادامه داد: باید از بازیکنان باتجربه هم تشکر کنیم که هم بچه‌ها را مدیریت کردند و هم انرژی خوبی به کادر فنی دادند. مجموعه خوبی هستیم که سه امتیاز شیرین از بازی اول گرفتیم. بازیکنان جوان برای پاداش بازی خوبشان امروز به تهران می آیند و برای اولین بار ورزشگاه آزادی را از نزدیک می‌بینند. از اول هم قرار بود یک تیم دوم (تیم پشتوانه متشکل از بازیکنان جوان) در صنعت نفت داشته باشیم ولی فکر نمی‌کردیم اینقدر زود از این تیم دوم استفاده کنیم. تصورمان این بود که از نیم فصل دوم بازیکنان جوان را در اختیار خواهیم داشت.

پیروانی یادآور شد: نسبت به تیم سال گذشته ۱۲ بازیکن از دست داده‌ایم و نیاز به زمان بیشتری داریم تا درک متقابلی بین بازیکنان ایجاد شود. بازیکنان باید با تفکرات کادر فنی آشنا شوند. بازیکنان با تمام وجود تلاش می‌کنند. مطمئن باشید فردا برای هر دو تیم بخصوص پرسپولیس بازی سختی خواهد بود. تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و آمادگی ذهنی خوبی برای بازی داریم. امیدوارم کیفیت فنی خود را در زمین ارائه بدهیم.

وی درباره اینکه تغییرات زیاد پرسپولیس در این فصل ممکن است این تیم را دچار مشکل کند، گفت: پرسپولیس از معدود تیم‌هایی بود که در لیگ قهرمانان آسیا کادر فنی اش را تغییر نداد. گل محمدی نفراتی را انتخاب کرد که سال‌های گذشته با آنها کار کرده بود. بازیکنان جدید خلاء پرسپولیس را پر کردند و نشانه‌اش هم نتایج در لیگ قهرمانان آسیا بود. پرسپولیس همان روند را خواهد داشت و مشکلی ندارد.

مربی صنعت نفت درباره درخشش طالب ریکانی در بازی مقابل پیکان و احتمال دعوت از این بازیکن به تیم ملی تصریح کرد: من ماه‌های اول است که با صنعت نفت همکاری می‌کنم. نقشی که طالب ریکانی در تیم ما دارد فراتر از یک بازیکن است. او ارتباط خوبی بین بازیکنان و کادر فنی دارد و احساس مسئولیت می‌کند. او یک کاپیتان تمام عیار است. از طرف کادر فنی از ریکانی تشکر می‌کنم. تیم‌های ملی ما بازیکنان چپ پا و تکنیکی کمی دارند. بنابراین ریکانی می‌تواند به تیم ملی کمک کند. ریکانی سال گذشته تاثیرگذار بود و امسال هم نشان داد رهبری خوبی دارد.

پیروانی در پایان در خصوص مذاکره باشگاه پیکان با محمد طیبی مدافع صنعت نفت هم گفت: پنجره نقل و انتقالات ما تا ساعات پایانی بسته بود. بنابراین این حق را به بازیکنان جدید می‌دادم که اگر می‌خواستند، جدا شوند. اگر اقدامی هم برای جذب این بازیکنان شد به خاطر خوب بودنشان بود. شاید پیکانی‌ها هم بعد از باخت به صنعت نفت احساس کردند به مدافع وسط نیاز دارند. ما هم شنیدیم پیکان با طیبی و دیگر بازیکنان ما تماس گرفته است ولی آنها به خاطر حس مسئولیت و تعهدشان در تیم ماندند و گفتند مشکلی نیست. این همکاری و همیاری لذت بخش است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار