کد خبر: ۵۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
مشهد ـ دو تیم شهرخودرو و پیکان فردا درحالی فردا در هفته دوم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت که هر دو یک بازی تدارکاتی را با پیروزی پشت سر گذاشته و با آمادگی کامل به میدان می روند.

به گزارش آرانیوز:شاگردان سید مهدی رحمتی در حالی فردا در دومین بازی خود در لیگ برتر به مصاف پیکان می روند که بازی اول خود را در لیگ بیستم با نتیجه ۳ بر صفر مقابل ماشین سازی پیروز شده اند و در رده دوم جدول قرار گرفته اند.

اما در مقابل، شاگردان تارتار در اولین بازی خود در لیگ بیستم با نتیجه ۲ بر یک مقابل صنعت نفت آبادان شکست خورده اند و این بازی که فردا از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه خانگی پیکان برگزار می شود، بازی مهمی برای آنها محسوب می شود.

هر دو تیم قطعا به دنبال برد در این بازی هستند، اگر تیم فوتبال شهرخودرو بتواند پیکان را شکست دهد با ۶ امتیاز در صدر جدول باقی می ماند و اگر پیکان بتواند شاگردان سید مهدی رحمتی را از پیش رو بردارد، جایگاه خود را در جدول بهتر می کند.

قبل از این بازی هر دو تیم یک بازی دوستانه را برگزار کرده اند که تیم پیکان با نتیجه پر گل ۴ بر دو تیم فوتبال شمس آذر قزوین را شکست داده و تیم فوتبال شهرخودرو هم با نتیجه پرگل ۸ بر دو تیم آسمان کیا را از پیش رو برداشته است تا هر دو تیم با آمادگی کامل پا به این بازی حساس بگذارند.

برای بازی فردا شاگردان سید مهدی رحمتی، سنگربان قدیمی خود یعنی سعید جلالی راد که تازگی به این تیم پیوسته است را در اختیار دارد تا بتواند از دروازه عنابی پوشان مشهدی محافظت کند.

یکی از بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات از تیم شهرخودرو جدا و به تیم پیکان پیوسته است، شاهین طاهرخانی بود که شنیده می شد پرسپولیس به دنبال جذب این بازیکن است که در نهایت به خدمت تیم تهرانی پیکان درآمد.

بر اساس اعلام کمیته داوری فدراسیون فوتبال، وحید کاظمی، قهرمان نجفی، محسن بابایی، ناصر جنگی داوران بازی پیکان و شهرخوردو هستند و ناظر این بازی هم بهرام مهرپیما است.

بازی بعدی تیم فوتبال پیکان تهران در سیرجان مقابل گل گهر است و عنابی پوشان مشهد هم باید در هفته سوم در مشهد به مصاف تیم اصفهانی ذوب آهن بروند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار