کد خبر: ۵۷۱۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
اصفهان - معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش ۶۰ درصدی حقوق بازنشستگان در سال جاری و همسان سازی حقوق این افراد از مهر ماه امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش آرانیوز:اکبر افتخاری صبح پنجشنبه در آئین افتتاح آزادراه شرق اصفهان با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی صندوق بازنشستگی کشوری ایجاد طرح‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های عمرانی و ایجاد سود برای سرمایه این صندوق به منظور ارائه خدمات بهتر به بازنشستگان است، اظهار داشت: حقوق و دستمزد، بیمه درمان تکمیلی، خدمات رفاهی و تفریحی برای بازنشستگان در این زمینه در صندوق بازنشستگی مورد توجه است.

وی با بیان اینکه افتتاح آزادراه شرق و هر طرح عمرانی که در کشور افتتاح می‌شود نقش ویژه در کنار توسعه کشور به کمک به بازنشستگان دارد، ابراز داشت: این پروژه برای همه شهروندان ایران مهم خواهد بود و سود آن را همه مردم خواهند برد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور با بیان اینکه شرکت‌های پیمانکاری زیادی در بهره برداری از آزادراه شرق اصفهان همکاری داشتند، اضافه کرد: در این صندوق طرح‌های ویژه عمرانی دیگر داریم و بهره برداری از این پروژه در شرایط اقتصادی موجود کار بزرگی است که رقم زده شد.

وی با اشاره به رشد ۶۰ درصدی حقوق بازنشستگان در کشور گفت: همسان سازی حقوق از مهر ماه تاکنون اجرا شده و بار مالی زیادی را به صندوق وارد کرده است و این در حالی است که ما در زمینه اجرای پروژه‌ها نیز کوتاهی نکردیم.

افتخاری گفت: پروژه آزادراه شرق اصفهان تا بهمن ماه پارسال ۶۰ درصد پیشرفت داشت و امیدی برای ادامه آن وجود نداشت که خوشبختانه این پروژه در کمتر از یک سال به بهره برداری کامل رسید.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار