کد خبر: ۵۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس:
اصفهان - نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست شهروندان منطقه برخوار این است که قطار سریع‌السیر اصفهان – تهران در این منطقه به صورت زیرزمینی اجرا شود.

به گزارش آرانیوز:حسینعلی حاجی دلیگانی صبح پنجشنبه در آئین بهره برداری از آزادراه شرق اصفهان با بیان اینکه برای بهره برداری از این پروژه با مشکلات زیادی رو به‌رو بودیم، اظهار داشت: بهره برداری از این پروژه فراز و نشیب‌های زیادی را داشت و مسئولان زیادی پیگیر این پروژه بودند که خوشبختانه امروز با همه سختی‌ها به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه ادامه این پروژه امری ضروری است، ابراز داشت: ضروری است که در زمینه ساماندهی حاشیه این پروژه نیز برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم ساماندهی محور حبیب‌آباد گفت: این محور اعتبار دارد و باید هر چه زودتر ساماندهی شود.

وی با بیان اینکه لازم است اتصال جاده پیامبر اعظم (ص) به آزادراه شرق اصفهان در دستور کار قرار گیرد، ادامه داد: برای این امر نیز بودجه مورد نظر در بودجه کشور دیده شده است و باید هر چه زودتر با دریافت بودجه این پروژه نیز اجرایی شود.

حاجی دلیگانی در خصوص اجرای قطار سریع السیر اظهار داشت: انتظار ۷۰ هزار شهروندان منطقه شاهین شهر و میمه این است که آنچه که در محدوده شهرستان برخوار است به صورت زیرزمینی اجرا شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار