کد خبر: ۵۷۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷
فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه سازمان اطلاعات سپاه استان در دو مرحله اقدام به دستگیری مدیران شرکت گاز استان و شهرداری ساری کرده است، گفت: دست مفسدان اقتصادی را در مازندران قطع می‌کنیم.

به گزارش آرانیوز، سرتیپ‌دوم پاسدار سیاوش مسلمی عصر امروز در حاشیه نشست خبری هفته بسیج در پاسخ به سؤالات خبرنگاران درباره اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان برای مبارزه با مفسدان اداری و اقتصادی، اظهار داشت: سپاه استان با هر فرد یا دستگاهی که بخواهد خارج از قوانین اقدام به اختلال در اقتصاد کند برخورد خواهد کرد، تابع قانون هستیم و دست مفسدان اقتصادی را قطع خواهیم کرد. دو مرحله دستگیری در شرکت گاز مازندران و شهرداری ساری داشتیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: تحقیقات برای تکمیل  مستندات در مورد شهرداری ساری ادامه داشته و در این زمینه ادامه دارد و ظرف هفته‌های آینده در مجموعه شرکت گاز استان به جمع‌بندی نهایی خواهیم رسید.

بیشتر بخوانید

مسلمی بیان کرد: در مرحله تحقیقات اولیه در شهرداری ساری هستیم و تحقیقات گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف شهرداری انجام دادیم و در سازمان فضای سبز دنبال اسناد و مدارک بیشتری هستیم.

وی افزود: موارد قابل‌توجهی از مدارک به دست آمده است و به‌لحاظ اینکه در تحقیقات اولیه هستیم و اکنون به این مقدار بسنده می‌کنم ولی نکات قابل بحث بیشتری از اختلاس صورت گرفته است و مواردی را که در این حوزه بوده است اعلام می‌کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار