کد خبر: ۵۷۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
یزد ـ دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه علوم پزشکی یزد از دانشجویان داوطلب مبارزه با کرونا در زمینه های مختلف دعوت کرد تا در جهاد عرصه سلامت به میدان بیایند.

به گزارش آرانیو:روح الله حاتمی با اشاره به سخنی از حضرت علی(ع) که فرمودند: «در راه خدا با دست‌های جهاد کنید، اگر نتوانستید با زبان‌های خود و اگر باز هم نتوانستید با قلب خود جهاد کنید»، اظهار داشت: در این راستا از دانشجویان داوطلب مبارزه با کرونا دعوت می کنیم که برای جهاد در عرصه سلامت به میدان بیایند.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان باید در مرحله نخست اقدام به ثبت نام کنند، افزود: علاقمندان در زمینه های مختلف از جمله کمک به کادر درمان، بازرسی اصناف استان، فعالیت های رسانه ای، طراحی و تدوین فیلم، حضور در پایگاه های بهداشتی سراسر استان، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و .... می توانند فعالیت خود را به طور جهادی آغاز کنند.

حاتمی یادآور شد: جهادگران مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس، رشته تحصیلی و سال ورودی، محل سکونت و زمینه علاقمندی خود را به شناسه @Anjomanadmin ارسال کنند.

دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه علوم پزشکی یزد عنوان کرد: شرایط ابتلا به کرونا در استان یزد به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بحرانی است و در این زمینه نیاز است تا دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی به جهاد در عرصه سلامت ورود پیدا کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار