کد خبر: ۵۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
رشت- رئیس پلیس راهور گیلان گفت: اعمال محدودیت ورود خودرو که قرار بود از ساعت ۱۰ صبح امروز در رشت اجرا شود به منظور اطلاع رسانی درست به شهروندان از شنبه آغاز خواهد شد.

به گزارش آرانیوز:سرهنگ امیر طالبی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در حوزه تردد خودروها، اظهار کرد: به واسطه شرایط خاص کرونایی در کشور و استان گیلان محدودیت‌های جدید در بخش تردد از روز شنبه اول آذر ماه اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این محدودیت‌ها در گیلان نیز همزمان با سایر نقاط کشور اجرا می‌شود، افزود: قرار بود از صبح امروز ورود خودرو بلا پلاک‌های غیر بومی به شهر رشت مرکز استان گیلان ممنوع شود که این محدودیت به منظور اطلاع رسانی درست به شهروندان لغو و از روز شنبه اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به اینکه چگونگی اجرا محدودیت‌های به صورت دقیق به شهروندان اطلاع رسانی می‌شود، گفت: بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا ورود خودروها با پلاک‌های غیر استانی به شهرهای قرمز و خروج خودروها با پلاک‌های بومی از این شهرها و محدوده آنها ممنوع است.

وی به پیش بینی جریمه یک میلیون تومانی برای خودروهای متخلف اشاره و تصریح کرد: شهروندان می‌توانند از فرصت روزهای پایانی هفته برای برنامه ریزی در زمینه محدودیت‌های تردد روز شنبه برنامه ریزی کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار