کد خبر: ۵۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
رئیس پلیس راهور گیلان خبر داد:
رشت- رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به اعمال محدودیت های جدید کرونایی در حوزه تردد خودروها، گفت: از صبح چهارشنبه ورود خودورهای با پلاک غیر بومی به رشت ممنوع است.

به گزارش آرانیوز:سرهنگ امیر طالبی شامگاه سه شنبه در گفتگو با بخش خبری شبکه باران با اشاره به شرایط ویژه ویروس کرونا در کشور و استان گیلان، اظهار کرد: شرایط به گونه‌ای است مجبور به اجرای محدودیت‌های کرونایی در سطح استان هستیم.

وی به اجرای محدودیت‌های ترددی برای خودروهای با پلاک‌های غیر بومی گیلان طی روزهای آینده داشته باشیم، افزود: از روز شنبه نیز اطلاع رسانی در زمینه چگونگی اجرای این محدودیت‌ها انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راهور گیلان در ادامه به تشریح محدودیت‌های تردد برای روزهای پایانی هفته در استان اشاره کرد و گفت: از روز چهارشنبه ساعت ۱۰ ورود پلاک‌های غیر بومی استان گیلان به شهرهای رشت و رودبار در وضعیت قرمز قرار دارند ممنوع خواهد بود.

وی با بیان اینکه از روز شنبه این محدودیت در پنج شهرستانی که دارای وضعیت قرمز کرونایی اعم از آستارا، تالش، ماسال، سیاهکل و لنگرود هستند اعمال خواهد شد، تصریح کرد: در این طرح خروج پلاک‌های بومی نیز از این شهرها به خارج از استان ممنوع خواهد بود.

سرهنگ طالبی با اشاره به اینکه این اعمال محدودیت‌ها شامل ساکنان شهرهای اقماری رشت وجود ندارد، بیان کرد: شهروندان همکاری لازم را با پلیس راهور در اجرای این محدودیت‌های انجام دهند تا از جریمه‌های ۵۰۰ هزار تومانی برای متخلفان استفاده نشود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار