کد خبر: ۵۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
قم- فرمانده سپاه قم گفت: زیربنای تمامی ویژگی‌های شهید زین‌الدین و شهدا دیگر، ایمانی عمیق و راسخ است که وقتی متبلور می‌شود، انسان در هیچ گریز گاهی عقب نمی‌کشد و از مسیر حق روی گردان نمی شود.

به گزارش آرانیوز:سید محمد تقی شاهچراغی سه شنبه شب در مراسم یادواره سردار شهید مهدی زین‌الدین و ۶۰۹۰ شهید استان قم که با حضور مسئولان استان و خانواده‌های معظم شهدا در حسینیه امام خامنه ای گلزار شهدا برگزار شد، با بیان اینکه امروز ویژگی‌های شهید مهدی زین‌الدین و دیگر شهدای بزرگوار در لایه‌های شهر و استان به چشم می‌خورد، گفت: ایران به مقیاس یک ملت شهید زین‌الدین ها دارد و مردم نیز همواره برای قدردانی از شهیدان یاد و خاطره آنان را در قلب و باور خویش حفظ می‌کنند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) قم با اشاره به توصیف امام صادق (ع) درباره بصیرت و ایمان قمر بنی‌هاشم (ع) افزود: زیربنای تمامی ویژگی‌های شهید زین‌الدین و شهدا دیگر، ایمانی عمیق و راسخ است که وقتی متبلور می‌شود، انسان در هیچ گریز گاهی عقب نمی‌کشد و از مسیر حق روی گردان و منحرف نمی‌گردد.

وی در ادامه با تاکید بر این نکته که امروز آثار این ایمان خالصانه را که در شهید زین‌الدین و هزاران شهید دیگر جلوه‌گر شده، در سرتاسر شهرها و ایران اسلامی و فراتر از آن و در بیمارستان‌ها، در تلاش‌های جهادی طلاب، دانشجویان، بازاریان و کسبه و همه اقشاری که با اعتقاد و بدون توقع کار می‌کنند، گفت: همیشه برابر همه هجمه‌های دشمنان محکم ایستاده‌ایم و در آبان سال ۶۳ وقتی خبر شهادت شهید زین‌الدین را شنیدیم، بعضی از جوانانی که او را ندیده و تنها وصف او را شنیده بودند، منقلب شدند و این بخاطر اخلاص شهید بود.

شاهچراغی استمرار فعالیت‌های جهادی در جامعه را ادامه همان اخلاص و تلاش امثال شهید زین‌الدین در ایستادگی پای ولایت دانست و ادامه داد: آقا مهدی همواره تاکید می‌کرد اگر ما پای کار باشیم، بقیه هم پای کار هستند و امروز همه جسم و روح و قامت شهید زین‌الدین به تمام معنا علی رغم تمامی فشارها در وسعتی به ابعاد ملت سرافراز ایران جریان دارد.

وی افزود: انتظار شهید زین‌الدین و دیگر شهدای عزیز این است که هر کسی در هر لباس و موقعیتی هست، به این نظام اسلامی خدمت کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار