کد خبر: ۵۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
وزیر راه و شهرسازی از افتتاح کنارگذر جنوبی تهران در پاییز امسال خبر داد و گفت:با تردد خودروهای سبک در آزادراه غدیر، ۱۱۰ دقیقه صرفه‌جویی در زمان حاصل می‌شود.

به گزارش آرانیوز، محمد اسلامی در حاشیه بازدید از آزادراه غدیر( کنارگذر جنوبی تهران) اظهار کرد: این آزادراه و افتتاح آن سهم بزرگی در جابجایی بار ترافیک در اتوبان تهران - قزوین و از طرف دیگر اتوبان امام رضا (ع) به سمت مشهد مقدس برعهده خواهد داشت. 

وی افزود: این آزادراه با حدود 160 کیلومتر از جمله پروژه هایی است که مردم آثار افتتاح آنرا حس خواهند کرد و نقش موثری در زندگی آنها خواهد داشت. 

وی ادامه داد: قطعا مردمی در مسیر هستند و کسانی که از استان البرز و این آزادراه عبور خواهند کرد متوجه خواهند شد که به چه میزان این مسیر از بار ترافیکی کم خواهد کرد تا رفت و آمد آسانتر و ایمن‌تری را داشته باشند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تمام تلاش ها به شکلی است که این آزادراه در پاییز امسال و با حضور ریاست جمهوری به بهره برداری برسد، تصریح کرد: این پروژه در چارچوب زمانبندی مصوب و با این شرایط سخت اقتصادی کشور به واسطه تحریم ها و همچنین کرونا در پاییز امسال افتتاح خواهد شد. 

اسلامی با اشاره به تلاش همه دست اندرکاران این پروژه و راندمان بالای پیشرفت 50 درصدی آن در ٢ سال اخیر افزود: با افتتاح آزادراه غدیر از لحاظ عبور و مرور برای ترافیک سبک سواری 110 دقیقه و برای کامیون 90 دقیقه مسیر کوتاه‌تر خواهد شد. 

وی اعتبار به روز این پروژه را 4000 میلیارد تومان اعلام کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار