کد خبر: ۵۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصادی که ۸۰ درصد دولتی و در گرو تصمیم‌گیری افرادی خاص باشد، نتیجه‌اش چیزی می‌شود که می‌بینیم؛ یکسری می‌خواهند که اقتصاد در انحصار خودشان باشند.

به گزارش آرانیوز، محمدباقر قالیباف ‌صبح امروز ‌در ‌یادواره شهدای وحدت در محل سالن انقلاب مجتمع آیه‌ها‌ مشهد  اظهار داشت: امروز کنار یکدیگر گرد آمدیم تا از وجود خانواده شهدا بهره ببریم و از شهدای بزرگی مانند شهید شوشتری یاد کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شهید شوشتری در میان مسلمانان کاملاً شناخته شده است، پس از دفاع مقدس تعدادی از افراد هنوز در سنگر جنگ بودند و از صحنه جنگ دور نشدند تا که به شهادت رسیدند، شهید شوشتری از روزهای ابتدایی در کردستان سنندج حضور یافت، همچنین وی در دوره دفاع مقدس از ابتدا تا انتها مجاهدت کرد.

 وی ادامه داد: شهید شوشتری تا پایان زندگانی برای مردم جنگید و وی و سایر شهدا وحدت خون دل خوردند و خون دادند که به مسلمانان خدمت کنند، این افراد تربیت شده فرهنگ بسیج و خدمت به مردم هستند، شهید شوشتری در اوج شجاعت و مدیریت، آرامش و متانت خود را از دست نمی‌داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توفیق بزرگی است برای همه ما؛ آن هم شهدایی که به حق شهدای وحدت و خدمت و امنیت هستند و قافله سالار این شهدا شهید گرانقدر بزرگ همه ما فرمانده همه ما در خراسان شهید شوشتری و محمدزاده هستند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار