کد خبر: ۵۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم گفت: بورس بر اساس آنچه که معقول است رشد خواهد کرد و به نظر می‌رسد با یک تشکلی از خرده سهام‌داران در بورس قوت و پشتیبانی خوبی از آنها به عمل آید.

به گزارش آرانیوز، حسینعلی حاجی دلیگانی ابراز امیدواری برای بازگشت بورس به وضعیت مطلوب، اظهار داشت: برای مدتی بورس حبابی رشد پیدا کرده بود که دلیل آن به مدیریت مجموعه بورس و وزارت اقتصاد بر می‌گردد و سپس مقداری ریزش پیدا کرد که قطعا اینگونه نخواهد ماند.

وی معتقد است که بورس به جایگاه معقول خود برمی گردد و بر اساس آنچه که معقول است رشد می‌کند، از سویی دیگر به نظر می‌رسد با یک تشکلی از خرده سهام‌داران در بورس قوت و پشتیبانی خوبی از خرده سهامداران به عمل آید.

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم یکی از اشکالات مدیریت بورس را فقدان جهت‌دهی منابع به سمت تولید عنوان کرد و افزود: این امر یکی از اشکالات مدیریت بوده و هست که تلاشی برای آن نشده و این مشکل ساختاری و اساسی باید توسط شورای عالی بورس مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید

وی خاطر نشان کرد: امروزه به دلیل وضعیت ارز و بالا بودن قیمت آن از یک طرف فشار به مردم آورده و از طرف دیگر باعث به صرفه بودن صادرات شده است، اما این در حالی است بیشترین سوددهی و منفعت در حوزه تولید است و هر چقدر سرمایه‌ها در تولید سرازیر شود، شرایط برای کشور بهتر می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار