کد خبر: ۵۶۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده نیشکر هفت‌تپه هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است و با همکاری که بین کمسیون اصل ۹۰، دیوان محاسبات و قوه قضاییه شکل گرفته این پرونده تعیین و تکلیف خواهد شد.

به گزارش آرانیوز، حجت‌الاسلام حسن شجاعی  اظهار داشت: پرونده نیکشر هفت‌تپه با این‌که وارد کمسیون اصل 90 شده است اما هنوز به نتیجه نهایی رسیده است. یک همکاری بین کمسیون اصل 90، دیوان محاسبات و قوه قضاییه شکل گرفته و بنا این است با همکاری سه نهاد مذکور پرونده نیشکر هفت‌تپه تعیین و تکلیف شود.

وی در ارتباط با سوال از وزرا در صحن علنی مجلس گفت: این امر در دو مورد تا حال حاضر محقق شده است. وزیر جهادکشاورزی و وزیر نفت آمده و پاسخ داده‌اند که پاسخ‌ وزیر نفت قانع کننده نبود و از مجلس کارت زرد گرفت.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که لیست سوال‌ها از وزرا موجود است و در کمیسیون‌‌های مجلس در حال بررسی است عنوان کرد: وزرا در کمیسیون‌ها حاضر می‌شوند و به سوال‌ها جواب می‌دهند و اگر نمایندگان از پاسخ وزرا قانع نشدند، سوال‌ها به صحن علنی مجلس ارجاع داده می‌شوند و این موضوع در حال انجام است.

بیشتر بخوانید

وی در خصوص بالا رفتن قیمت انواع نهاده‌های کشاورزی و سختی دسترسی به بذر گندم و جو و تصمیم‌گیری در این ارتباط در مجلس بیان کرد: ارتباطاتی با برخی معاونان وزرا وجود داشته است و هفته آینده که مجلس مجددا آغاز به کار می‌کند به‌خصوص پیگیر این موضوع خواهم بود. چراکه اعتراض مردم نسبت به قیمت بالا و کمبود "کود" و "بذر" همواره وجود دارد و مشکلات فراوانی را برای مردم به وجود آورده است که این امر در نهایت سبب شده مراجعه بسیاری در راستای حل مشکل از سطح روستا‌ها و شهر‌ها به بنده انجام گیرد. با این حال امیدوارم با پیگیری در مجلس به نتیجه مطلوب در این راستا دست یابیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار