کد خبر: ۵۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور می گوید جریان شکست خورده سیاسی می خواهد با تخریب مجلس انتخابات ریاست جمهوری را تصاحب کند.

به گزارش آرانیوز، محمد حسن آصفری با اشاره به جوسازی ها علیه مجلس گفت: امروز عده ای مخالف مجلس هستند و هر کاری در مجلس انجام می شود را تحریف کرده و به دنبال سیاه نمایی هستند. بازندگان سیاسی می خواهند از هر طریق ممکن مجلس یازدهم را زیر سوال ببرند.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این جریان می خواهد با زیر سوال بردن مجلس، کاری کند که نمایندگان به جای مطالبه گری و پیگیری خواسته های مردم به دنبال پاسخگویی به جوسازی ها و شایعه پراکنی ها باشند، در واقع با تخریب ها می خواهند وقت مجلس را بگیرند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: جریان تخریب گر می خواهد مجلس را به سمتی ببرد تا انتخابات 1400 تحت تاثیر قرار دهد، تلاش دارند با زیر سوال بردن مجلس، پیروز انتخابات ریاست جمهوری شوند و شوراها را به دست بگیرند و امیدی که با این مجلس درمردم ایجاد شده را تبدیل به ضعف و ناامیدی کنند.

وی با بیان اینکه هیات رئیسه مجلس نیز با تصمیمات خود می تواند مانع حاشیه سازی علیه مجلس شود، اظهار داشت: هیات رئیسه باید ازاقداماتی که می تواند تبعاتی برای مجلس داشته باشد، نمایندگان را زیر سوال ببرد و خدشه ای بر مدال مجلس انقلابی که رهبری به مجلس یازدهم اعطا کرده بزند، پرهیز کند.

آصفری بیان کرد: تصمیمات باید مبتنی بر عقلانیت و تدبیر باشد، همچنین مباحثی در دستور کار قرار گیرد که اولویت مردم و جامعه باشد، اولویت دادن به مسائلی که دغدغه مردم است،مانع از ایجاد حاشیه سازی برای مجلس می شود.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درمجلس گفت: انتظار می رود خروجی مجلس در 4 ماه اخیر اقدامی برای حل معضلات اقتصادی و مشکلات مردم باشد، ملت به این مجلس امید دارند و باید طرح ها و لوایحی که اولویت ندارند از دستور خارج و طرح ها و لوایحی که حلال مشکلات معیشتی مردم است در دستورکار قرار گیرد./

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار