کد خبر: ۵۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از بررسی قرارداد ویلموتس با نهادهای نظارتی خبر داد.

به گزارش آرانیوز، سیدنظام الدین موسویبا اشاره به نشست عصر دیروز کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: پس از جلسه مفصلی که با مسئولان وزارت ورزش و هیات رئیسه  سابق و فعلی فدارسیون فوتبال درباره قرارداد ویلموتس داشتیم، در نشست عصر روز گذشته اعضای کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل 90 با مسئولان مرتبط نهادهای نظارتی در این رابطه جلسه داشتیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: این جلسه مفصل بود و حدود 3 ساعتی طول کشید، ابعاد مختلف پرونده مورد بحث و بررسی قرار گرفت، نمایندگان و مسئولان نهادهای نظارتی مطالب و نکاتی داشتند که بیان کردند، مباحث مطرح شده در روند بررسی پرونده مورد بهره گیری قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: مقرر شد علاوه بر مطالب بیان شده در جلسه مطابق سوالاتی که کمیسیون اصل 90 به صورت مکتوب برای نهادهای مربوطه ارسال می کند، این نهادهای نظارتی گزارش های مکتوبی ارائه دهند.  بعد از دریافت گزارش های مکتوب از نهادهای مربوطه، مجدد با مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال جلسه ای خواهیم داشت تا بعد از آن وارد تدوین گزارش می شویم.

رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه گزارش برای بررسی به صحن کمیسیون اصل 90 ارسال می شود، در خصوص زمان ارائه آن گفت: اتمام تدوین این گزارش بستگی به ارائه گزارش دستگاه ها و نهادهای نظارتی دارد اما تلاش داریم به سرعت وارد تدوین گزارش شویم./

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار