کد خبر: ۵۵۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس از کلید خوردن طرح تحقیق و تفحص از قرارداد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال خبر داد.

به گزارش آرانیوز، احمد راستینه رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی  از کلید خوردن طرح تحقیق و تفحص از سوی جمعی از نمایندگان از قرارداد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال خبر داد.

وی با بیان اینکه این طرح تحقیق و تفحص از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شده است، بیان داشت: نامه‌های لازم نیز جهت بررسی قرارداد ویلموتس به وزارت ورزش و جوانان پیرامون محورهای تفحص واصل شده است.

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به این پرسش که مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان چه زمانی در مجلس برای توضیحات پیرامون محورهای این تفحص حضور خواهد یافت، بیان داشت: پس از اعلام به وزیر ورزش ، وی 2 هفته فرصت خواهد داشت تا جهت ارائه پاسخ پیرامون موضوعات تفحص در مجلس حاضر شود.

راستینه با اشاره به حضور وزیر ورزش و اعضای فدراسیون فوتبال در کمیسیون اصل 90 مجلس، به منظور توضیح پیرامون قرارداد ویلموتس، گفت: پس از توضیحات مسئولان مربوطه در جلسه این کمیسیون، نمایندگان از پاسخ‌های وزیر و رئیس فدراسیون فوتبال قانع نشدند.

نماینده مردم شهرکرد در همین راستا، ادامه داد: همچنین بر اساس گزارشات واصله اهمال‌کاری و تخلف در پرونده قرارداد سرمربی سابق تیم ملی فوتبال محتمل است، این تخلفات در فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان رخ داده که باید وزارتخانه در رابطه با این موارد پاسخگو باشد؛ لذا به همین منظور طرح تحقیق و تفحص از قرارداد «ویلموتس» را کلید زده‌ایم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار