کد خبر: ۵۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
سرپرست فرمانداری گرمسار:
سرپرست فرمانداری گرمسار با اشاره به وجود پنج شهرک صنعتی مهم در این شهرستان، گفت: این شهرستان قطب صنعت است که باید در راستای تثبیت اشتغال موجود در آن بکوشیم.

آرانیوز-گرمسار-سعید متقی ظهر یکشنبه در نشست کارگروه اشتغال گرمسار به میزبانی فرمانداری ضمن اشاره به وجود پنج شهرک صنعتی در این شهرستان به مثابه ظرفیت‌های ویژه اشتغال، بیان کرد: صیانت از واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال پایدار اولویت کارگروه اشتغال در گرمسار محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیته صیانت از تولید و اشتغال با هدف تثبیت اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید به صورت هفتگی برگزار خواهد شد افزود: با توجه به مشکلات موجود اقتصادی در کشور در تلاش هستیم تا از کاهش تولید و میزان اشتغال جلوگیری شود.

سرپرست فرمانداری گرمسار با بیان اینکه در سال جهش تولید، تأمین اشتغال پایدار اولویت فرمانداری است، تاکید داشت: در این راستا ساماندهی مؤسسات کاریابی به منظور دسترسی آسان جوانان بیکار و علاقه مند به اشتغال هدفمند به فوریت انجام می‌پذیرد همچنین سعی داریم با دعوت از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های شهرستان در کارگروه اشتغال، زمینه تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه را فراهم سازیم.

متقی ایجاد مهارت آموزی متناسب با بازار کار را یک ضرورت در گرمسار دانست و تصریح کرد: با جذب و آموزش نیروهای جوان و خلاق و حمایت از آنان تلاش شود تا زمینه پیشبرد اهداف تولید و اشتغال فراهم گردد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار